maan Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Naboen har tenkt å skille ut ei tomt og bygge et hus til. Problemet er at han blir nødt til å legge kloakkledning over min tomt. Er det noen som har noen innspill om ulemper dette vil få for meg? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hva om trådstarter får lyst til å lage basseng ellerno annet som innebærer graving på egen tomt? greit nok man bør være grei med naboene, men jeg anbefaler deg å tenke deg nøye om hvilke bakdeler dette kan frambringe fremover i tid. hus skal tross alt stå der ganske lenge .. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Utenom at de må voldta plenen din for å få lagt om rørene? Og at det kommer til å ta fra deg husfreden en periode? Nei. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvis jeg ikke husker helt feil er dette en type operasjon man ikke kan nekte naboen å gjøre. Men du har selvsagt krav på kompensasjon på alle måter. Dvs. at det er naboens ansvar å gjenopprette hagen din i den stand den var da morroa begynte. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvis jeg ikke husker helt feil er dette en type operasjon man ikke kan nekte naboen å gjøre. Men du har selvsagt krav på kompensasjon på alle måter. Dvs. at det er naboens ansvar å gjenopprette hagen din i den stand den var da morroa begynte. 8329099[/snapback] Jepp, men naboen skal ikke forulempe nabo nr2 med å legge en "kabel" gjennom tomten hvis dette kan skape problemer senere. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Press ham til å grave dypt og å fikse hagen fint igjen når han er ferdig, så går det nok fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå