Sportive. Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Noen som har tips til forbedringer her ? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Var vel ganske fint som det var. driverdu med fotoredigering, så kan du jo legge på litt effekter seff. Eller ser jeg ikke noe. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har ikke idè til videre redigering, men om du der og da hadde gått litt lengre ned mot vannet, og lagt deg helt ned til sanden hadde bildet blitt mye mer etter min smak. Bildet er teknisk veldig bra/slik det skal være Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Fikk litt hastverk, rakk ikke å tenke så mye før det kom en kraftig snøbyge..... Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Dette var et flott bilde. Ok skarpt, fine kontraster og farger. Komposisjonen er også god. Bildet er fint som det er etter min mening! Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg ville kansje klippet vekk _litt_ under bilde, så det blir en viss balanse mellom bakken, gressåsen og himmelen. Skarpet det opp et lite hakk og ikke gjort noe mer. Utrolig bra bilde, men i mine øyne mangler det prikken over "i'en" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå