pumba50 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei igjen. Ok, her er dommen. Det gikk til H*****. Prøvde å fortelle henne det. Hun reagerte med sinne å aggrisivitet, noe jeg hadde regnet med. Det er offisielt slutt nå, men det var godt å lette samvitigheten min. Tenkte bare dette kunne være en skrekk til dere andre der ute. Ikke rot dere inn med andre dame/man. Jeg må starte fra scratch av. Takk for alle råd fra dere. 9002221[/snapback] Jeg foreslår at du viser henne denne tråden og at du er "hemmelig" brukeren. Du har ihvertfall en veldig positiv innstilling her i tråden som hun kanskje vil ha godt av å lese. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Hei igjen. Ok, her er dommen. Det gikk til H*****. Prøvde å fortelle henne det. Hun reagerte med sinne å aggrisivitet, noe jeg hadde regnet med. Det er offisielt slutt nå, men det var godt å lette samvitigheten min. Tenkte bare dette kunne være en skrekk til dere andre der ute. Ikke rot dere inn med andre dame/man. Jeg må starte fra scratch av. Takk for alle råd fra dere. 9002221[/snapback] Så bra at du sa det! Det kommer bare til å gagne dama di i det lange løp.. Og ta denne leksa med til neste dame.. det er absolutt IKKE verdt å være utro mot noen,, lykke til da Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei igjen. Ok, her er dommen. Det gikk til H*****. Prøvde å fortelle henne det. Hun reagerte med sinne å aggrisivitet, noe jeg hadde regnet med. Det er offisielt slutt nå, men det var godt å lette samvitigheten min. Tenkte bare dette kunne være en skrekk til dere andre der ute. Ikke rot dere inn med andre dame/man. Jeg må starte fra scratch av. Takk for alle råd fra dere. 9002221[/snapback] Ikke sikkert det er over for godt. Hun trenger først og fremst å få dette på avstand. Men du virker som en real kar. Håper det ordner seg for deg ang sønnen din... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Spør du meg, er det et svar på de fleste spørsmål ang. dette temaet: Ærlighet. Jeg hadde gått i frø om jeg hadde funnet ut at min samboer hadde hatt et forhold tidligere, men hadde latt være å si ifra. Samme det om det er avsluttet eller ei, det er jo uansett noe som er begått. Arg. Jeg blir irritert når jeg hører om slikt. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Miriam : hva om hun får vite det i ettertid, å beskylder meg for å holde henne i løgn så lang tid. Blir ikke det være? Det er andre ting som står på spill også. Jeg vet hun har et ganske så rått sinne, å her er det min sønn kommer inn. Er livredd hvis hun ikke tilgir meg å kaster meg på dør.Så kan hun prøve å hinder meg i ha gutten, da er det ting kommer til å bli fryktelig grusomt. Jeg er redd hun kommer i hevn å prøve å gjøre alt vodt for meg som jeg gjorde imot henne. Så mer jeg skriver om dette, så mer følels det at det kommer til å gå rett til helv........ Alt dette for en kveild på fylla. Men kan vel hende når man har en så dårlig samvitighet at det drar tankene for det værste scenarioet. 9000446[/snapback] Hva kan jeg si enn "selvforskyldt alt sammen"? Syns ikke synd på deg, fordi du hadde faktisk et valg om å ikke la festinga ta overhånd. Det fins alltid et valg i alle situasjoner, det er bare det at det fins bare enten godt eller dårlig valg. På en annen side jo mer jeg hører om kjøttmarkedet og utroskap og mangel på ansvar blant voksne mennesker, så innser jeg mer at mange voksne er faktisk jævlig barnslige. Når jeg tar bussen hjem fra nattkino på Colosseum så ser jeg bare ordet tragisk gjennom sentrum. Endret 5. juli 2007 av morningstar665 Lenke til kommentar
Mokey Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg tror ikke jeg hadde klart å holde på en slik hemmelighet, uansett hva som sto på spill. Jeg er veldig lite åpen av meg og forteller generelt minst mulig, men i en slik situasjon ville jeg sprukket uansett. Selv om det ville ha raknet et forhold. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det har noe med at man ikke har lyst å basere et forhold på løgn, dette henger ikke sammen med hvorfor man i utgangspunktet ble sammen. Man ble jo sammen fordi man likte hverandre og fordi man ville åpne seg for hverandre og leve sammen. Det går jo selvfølgelig stikk imot den leveregelen, tror de ferreste vil leve med en sånn løgn, med unntak av småbarnsfedre som ikke ønsker å ruinere en hel familie, så dem holder kjeft resten av livet. Lenke til kommentar
Gjest *hemmelig Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei igjen. Fikk en telefon fra henne i går kveild. Hun spurte om vi kunne kjøre oss en tur å snakke. Vi kjørte i 4 timer, og snakket ut. Vi har blitt enige om at vi skal prøve, men hun trenger bare litt tid til å komme over det. Hun var glad for at jeg fortallte henne det, og ikke fikk høre det av noen andre. Hun har hatt en tungt natt med sorg, tok henne med på en god frokost i dag, og snakket enda mer. Vi har kommet lang vei bare på 1 dag. Ville bare oppdatere dere men hva som skjedde. Tydeligvis varer ærlighet lengst. Jeg er så lykkelig å glad som jeg ikke har vært på lenge, føles ut som jeg er stormforelsket på nytt etter 8år Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Full åpenhet er nødvendig for at forhold skal fungere. Det er klart du kommer bedre ut av dette når du er ærlig med henne. Det kan se ut som om utroskapet faktisk har piffet opp forholdet deres. Nå har hun kanskje fått interessen opp for deg igjen og du for henne. Se, der var et utro forhold som skulle til for å redde forholdet. Endret 5. juli 2007 av Databamse Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei igjen. Fikk en telefon fra henne i går kveild. Hun spurte om vi kunne kjøre oss en tur å snakke. Vi kjørte i 4 timer, og snakket ut. Vi har blitt enige om at vi skal prøve, men hun trenger bare litt tid til å komme over det. Hun var glad for at jeg fortallte henne det, og ikke fikk høre det av noen andre. Hun har hatt en tungt natt med sorg, tok henne med på en god frokost i dag, og snakket enda mer. Vi har kommet lang vei bare på 1 dag. Ville bare oppdatere dere men hva som skjedde. Tydeligvis varer ærlighet lengst. Jeg er så lykkelig å glad som jeg ikke har vært på lenge, føles ut som jeg er stormforelsket på nytt etter 8år 9007103[/snapback] Så bra da!! Kjempe flott at kommer tilbake for å fortelle hvordan det gikk, du skal se at det kanskje løser seg for dere. Det høres jo ut som at hun er villig til å prøve og at din ærlighet viser at du innser at du har driti på draget som det så pent heter. Lykke til videre med reperasjonen. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei igjen. Fikk en telefon fra henne i går kveild. Hun spurte om vi kunne kjøre oss en tur å snakke. Vi kjørte i 4 timer, og snakket ut. Vi har blitt enige om at vi skal prøve, men hun trenger bare litt tid til å komme over det. Hun var glad for at jeg fortallte henne det, og ikke fikk høre det av noen andre. Hun har hatt en tungt natt med sorg, tok henne med på en god frokost i dag, og snakket enda mer. Vi har kommet lang vei bare på 1 dag. Ville bare oppdatere dere men hva som skjedde. Tydeligvis varer ærlighet lengst. Jeg er så lykkelig å glad som jeg ikke har vært på lenge, føles ut som jeg er stormforelsket på nytt etter 8år 9007103[/snapback] Så flott. Dere får ta ett steg om gangen nå.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 jøss, det gikk overraskende fort Du får bare legge deg langflat for henne til hun har kommet seg litt etter sjokket Og ærlighet er gull verdt Lenke til kommentar
Gjest *hemmelig_v2 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei, til du hemmelig. Håper det går bra for dere. Vil bare forberede deg på en vanskelig tid, det kan godt hende hun sier hun tilgir deg, men det kommer til å ta laaaang tid og mange prater for å få det meste på plass igjen. Tillitt som er borte har en tendens til å gjemme seg godt, hvertfall i de fleste tilfeller. Hilsen en som prøver å ordne noe lignende selv Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) ---- Endret 8. juli 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå