paranoide Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Hei. Goat kommer med skive i mai, men det stopper oss ikke i å gi dere en sniktitt på neste helaftens opplevelse - Fiumi di Sangue e Suono (Rivers of Blood and Sound på godt engelsk). Dette er ikke dub og rock som Goat, men heller vintage italiensk prog i beste Goblin stil. Vi henter inspirasjon fra eldre italienske skrekk/giallo filmer. Både musikalsk og tematisk. Låten er skrevet og produsert av Goat, tracket og mikset i Nuendo 3. http://www.megaupload.com/?d=ITRKJKK6 Setter pris på feedback! UPDATE: Ny låt her: http://www.megaupload.com/?d=US43Q790 Endret 29. april 2007 av paranoide Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Ingen med innspill? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Lang låt, da Hørte gjennom den en gang i går. Tenkte jeg skulle høre på den minst én gang til før jeg ga tilbakemelding, men. Syns den låt veldig proff. Den var interessant hele veien. Liker lyden av bassen spesielt, den minner meg om god, gammeldags 70-tallsrock. Synthesizeren låter også på samme måte. Kul låt. Ikke mye å utsette eller peke på den. Syns den utførte sin oppgave ganske godt. "Oppgaven" dens for meg var å være en kul/chill bakgrunnslåt med 70-tallsvibber. Kommer ikke på noe mer å si for øyeblikket. Stå på Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Takker. Den er lang ja, men sånn er det bare. Jeg blir sikkert lei av å lage lange låter snart også. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Syns det er kult, jeg. Kanskje en vokalist hadde gjort seg på noen av prosjektene? Og sørg for å finne noe helt unikt ved dere selv, det være lydbilde, spillemåte e.l. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Skiva etter denne, som blir en black metal skive, skal ha vokal. Men den kommer ikke før om lenge. Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skal høre den nå.. men en ting - Bruk en annen nettside for musikken. Megaupload er irriterende! Første som slår meg: Proft lydbilde. Kul lyd i sett og bass. Er settet digitalt eller live? Kanskje jeg ville lagt en phaser eller noe på synth-riffet for at den ikke skal få en såpass repetativ og suggerende effekt. hvem spiller instrumentene? Har dere en hjemmeside? Gitar-lickene var veldig bra.. minner litt om sen LedZep i stemning. Hører du/dere på Mars Volta? Høres sånn ut på gitaren! Fett orgel! Høres identist ut som Nordstage-B3 med chorus... Nå er jeg ferdig å høre den.... Setter den på igjen.. Sangen er ikke spesielt lang syns jeg, litt kanskje.. Om det hadde vært jeg som hadde laga den, tror jeg at jeg ville gått innom litt flere tonearter, og kanskje hatt noen modulasjoner inni der en plass. Men det er smak og behag. Veldig god balanse i lydbildet! Bra jobba! Fortsett! skal sjekke ut de andre prosjektene dine nå... Architekt var fett! Ser at Mars Volta er en av Influences og det hører man godt ! Det er et kompliment! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er virkelig ikke nødvendig å skrive tre innlegg rett etter hverandre. Bruk -knappen når du har noe nytt å tilføye. Jeg har dermed slått sammen de tre innleggene dine for å holde tråden mer oversiktlig Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er virkelig ikke nødvendig å skrive tre innlegg rett etter hverandre. Bruk -knappen når du har noe nytt å tilføye. Jeg har dermed slått sammen de tre innleggene dine for å holde tråden mer oversiktlig 8339120[/snapback] Hehe.. sorry! Brukte bare hurtigsvar... skal huske det neste gang.. Denne posten kan du slette btw Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Ny låt er oppe, betydelig kortere enn den forige. http://www.megaupload.com/?d=US43Q790 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå