pessimisten Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hei! Nå er en reinstallasjon av Vista rett rundt hjørnet, men før jeg gjør det vil jeg gjerne har backup av det viktigste så jeg slipper å endre en hel hau med instillinger på nytt. Funksjonen magic wand i opera er jo helt fantastisk og har mange passord osv på der som jeg gjerne vil beholde. Kan jeg ta backup av dette og legge inn igjen når jeg har formatert? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Kopier fila wand.dat frå C:\Documents and Settings\Bruker\Programdata\Opera\Opera\profile og legg den på same stad etter formatering. For å finne ut kvar dette vert i Vista, gå til Hjelp --> Om Opera (i Opera, sjølvsagt), og sjå kva mappe som er «Opera sin hovudkatalog». Kjelde: http://my.opera.com/neeraj_deshmukh/blog/show.dml/6579 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Tusen takk <3 Skal nok klare å finne frem til det Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 riktig mappe for å legge denne fila er vel %appdata%\Opera\Opera\profile\ uavhengig av windows-versjon? (Åpne ei vilkårlig mappe eller kjør-boksen og skriv inn adressen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå