1915 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 jeg vil sperre et nummer eller flere. folk som ringer å plager meg. gidder ikke få nytt. så er det mulig få ordna det slik at folk ikke kan ringe på det nummre? altså de kan ikke ringe mitt nr eks: 99999999. vanskelig å forklare. altså jeg vil ikke at en person skal ringe til meg. er det mulig at de får sperra slik at de ikke kan ringe mitt nr? har telenor kontantkort. takker Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg hadde samme problemstilling en gang. Da gjorde jeg ikke så fryktelig mye for å finne ut om muligheten finnes, men jeg fant ut at det var en funksjon på telefonen for kun å tillate innkommende anrop fra folk som allerede var lagret på telefonen. Problemet med den funksjonen er jo at man utelukker sikkert også mange anrop som man gjerne skulle mottatt. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Jeg hadde samme problemstilling en gang. Da gjorde jeg ikke så fryktelig mye for å finne ut om muligheten finnes, men jeg fant ut at det var en funksjon på telefonen for kun å tillate innkommende anrop fra folk som allerede var lagret på telefonen. Problemet med den funksjonen er jo at man utelukker sikkert også mange anrop som man gjerne skulle mottatt. 8322244[/snapback] akkurat det dær vet jeg og det var ille. veldig ille skal jeg si deg noen havna på sykehus bare for at jeg sperra det slik. så jeg fant ut at det måtte bli en annen måte. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du kam ikke hindre de å ringe nummeret ditt, men du kan installere software på telefonene som hindrer at det ringer på din mobil. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Du kam ikke hindre de å ringe nummeret ditt, men du kan installere software på telefonene som hindrer at det ringer på din mobil. 8325034[/snapback] jaha? hva heter det? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du kam ikke hindre de å ringe nummeret ditt, men du kan installere software på telefonene som hindrer at det ringer på din mobil. 8325034[/snapback] jaha? hva heter det? 8325138[/snapback] Er ikke helt sikkert. Blackballer eller noe i den duren. For Symbian i hvertfall. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Blacklist programmet fikser det! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Går det ikke an å kontakte Telenor, og be dem sperre for anrop fra de "uønskede" numrene? Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Går det ikke an å kontakte Telenor, og be dem sperre for anrop fra de "uønskede" numrene? 8326205[/snapback] Tror ikke de har en teknisk løsning som klarer å sperre for enkelte nummer. Vet det på fasttelefon er mulig å sperre for bl.a skjulte anrop men dette skal ikke gjelde mobi. Har du en Samsung så kan du blokkere nummer fra telefon-menyen. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Går det ikke an å kontakte Telenor, og be dem sperre for anrop fra de "uønskede" numrene? 8326205[/snapback] Tror ikke de har en teknisk løsning som klarer å sperre for enkelte nummer. Vet det på fasttelefon er mulig å sperre for bl.a skjulte anrop men dette skal ikke gjelde mobi. Har du en Samsung så kan du blokkere nummer fra telefon-menyen. 8326814[/snapback] nope. Sony ericsson k610i Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Går det ikke an å kontakte Telenor, og be dem sperre for anrop fra de "uønskede" numrene? 8326205[/snapback] Tror ikke de har en teknisk løsning som klarer å sperre for enkelte nummer. Dette spørsmålet var en gjenganger da jeg jobbet for Telenor Mobil Kundeservice noen måneder i 2000. Svaret var i hvert fall den gang "Nei". Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Går det ikke an å kontakte Telenor, og be dem sperre for anrop fra de "uønskede" numrene? 8326205[/snapback] Tror ikke de har en teknisk løsning som klarer å sperre for enkelte nummer. Dette spørsmålet var en gjenganger da jeg jobbet for Telenor Mobil Kundeservice noen måneder i 2000. Svaret var i hvert fall den gang "Nei". 8329595[/snapback] 7 år siden Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Går det ikke an å kontakte Telenor, og be dem sperre for anrop fra de "uønskede" numrene? 8326205[/snapback] Tror ikke de har en teknisk løsning som klarer å sperre for enkelte nummer. Dette spørsmålet var en gjenganger da jeg jobbet for Telenor Mobil Kundeservice noen måneder i 2000. Svaret var i hvert fall den gang "Nei". 8329595[/snapback] 7 år siden 8330135[/snapback] Er rimelig sikker på at dette fortsatt gjelder. Er jo bare å ringe 09000 så får du et 100 % sikkert svar. Jeg er bare 94 % sikker Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tok det her fra en N95 review jeg sitter og leser på: Profiles can also restrict inbound calls to groups that have been defined in the contacts system so that a newly created "Family" profile would only allow calls from your spouse or children, for example. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå