Belthazor Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har en kyosho madforce stående hos meg men jeg får ikke start på den vet noen hvorfor??Har bensin fylt opp men får ikke start på motoren Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 har du sjekket om pluggen gløder? kan være at pluggen ikke er hel. for å sjekke skrur du ut pluggen og setter den i gløderen. får motoren bensin. sjekk om nåla som sitter rett over bensin inntaket på gasseren er skrudd opp. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Også ikke pump hvis det er en bensin pumpe på den.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg