yoyoyo12345678 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har to infinityhøyttalere som en gang i fordums tid (kanskje femten år gamle, dessverre usikker) har vært relativt ekslusive høyttalere, i det som i dag er priskategori fra 20,000 til 50,000 per sett, i følge han som solgte meg høyttalerne. Jeg finner dog ingen høyttalere på nettet, bortsett fra disse på eBay som er nokså like, bortsett fra at jeg har to 10 tommere i hver kasse, hvor denne har én 12 tommers. http://cgi.ebay.com/PAIR-INFINITY-OAK-KAPP...bayphotohosting Mellomtone-, og diskantelementer er tilsvarende. De fire 10 ' basselementene jeg har er for øvrig byttet ut for tre-fire år siden, da foamen på de gamle var i stykker. Jeg kjøpte da fire elementer til rundt 1000 kroner per stykk. Elementene og kassene er nå i utmerket stand, etter min vurdering, på tross av alderen. Hvordan vil dette kunne prises ved et salg? Tusen takk for alle svar Med vennlig hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) HiFi deler faller desverre mye i pris og femten år gamle høyttalere pleier ikke å være spes dyre. selvsagt er dette et høyttaler merke som er godt respektert i dag og har god lyd. ville nok satt prisen til noe tilsvarende som selgeren på e-bay har satt. 1500-2000 kr. de er tross alt 15 år gamle. men man kan alltids sette en høyere pris for å ha noe å gå ned på. kan kanskje være greit å prøve å tjene inn noe av byttet for elementene. de er jo ikke 15 år.. Kjøpte selv et par Cervin Vega! LS 12 og en pioneer surround forsterker som er rundt 6-7 år mener jeg for 2 lapper.. Endret 6. april 2007 av Dewil Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Litt usikker på pris på de. Veldig gode høyttalere! Sjekk på finn.no ol. Mener jeg har sett noen Kappa høyttalere der. Infinity Kappa kan liksom ikke sammenlignes med CV... Endret 11. april 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå