John Abrahamsen Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Dette har vært den værste dagen jeg noen gang har hatt sammen med denne skamfulle skiten av en PC! Alt som kan gå galt har gått galt :smile:. Jeg orker ikke engang forklare hva jeg har gjennomgått i dag! Det er utrolig, sånt som man forventer aldri skjer :smile:. Noen andre som har opplevd en PC med egne tanker? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Er mange ganger det i livet mitt det ikke har gått sånn som jeg vil. Har svidd 2CPUèr på 1dag. Eller rettere sagt 5min. Vell det var den forbanna Cooperorben sin skjyld!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 6 timer før jeg skulle på Bussen til TG i 99 .. så smalt det i PCen ... 2 timer etter .. heldigvis var den oppe og gikk igjen ... men den fikk skader .. jeg fikk bare vert på nettet i 2 dager det året ....(På TG altså) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 joda. har hatt så mange vonde opplevelser med pcer at hvis jeg skulle ha remset opp alle ville serveren blitt overbelastet...! Nå sliter jeg f.eks med divx-encoding. ingenting funker her lengre ennå jeg har clean installert OS :sad: on Microsoft. jaja Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Har 2k og XP jeg og begge virker 100%... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå