Mattlakk Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Hei, håper det er riktig sted og poste dette!? Uansett, Jeg vil gjerne ha mulighet til å spille inn gitar i et program, og deretter legge det til i fruityloops og legge til trommer der. Kjøpte meg nylig fruityloops 6, og ekke såå kjent med det.. Problem: Problemet er at når jeg legger in Gitarsporet(som jeg har recordet i adobe audition) inn i fruityloops og trykker play varer sangen i 5 sekunder, også kommer sporet dobbelt opp, også skjer dette til det er hundre spor som spilles samtidig og som ikke er samspilt:P Så hva må jeg gjøre for å få Lagt inn et gitarspor så jeg får lagt til trommer? En annen ting jeg lurer på er om noen veit en enkel måte å lage trommer på? Jeg syns det er så kjett å først lage bass tromme, så skarptromme, jeg vil ha et system der jeg kan lage alt samtidig, da blir det mye letter å beregne.. Jeg har funnet et system, det Drumsynth greiene, men da får jeg ikke de trommelydene som er "real drumkits" Endret 6. april 2007 av crawford Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Ingen som veit? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Flyttes til Musikkskaping og instrumenter. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg vet ikke med gitarsporproblemet ditt, men hvis du vil ha alle trommelydene på ett sted anbefales Battery 3, RM IV eller BFD. De er alle VSTi plugins som kan brukes i FL. Du kan også evt kjøpe sample-cd med ferdiginnspilte trommesekvenser. Jeg kommer ikke på noen i farta, men du finner nok noe. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Problemet er at når jeg legger in Gitarsporet(som jeg har recordet i adobe audition) inn i fruityloops og trykker play varer sangen i 5 sekunder, også kommer sporet dobbelt opp, også skjer dette til det er hundre spor som spilles samtidig og som ikke er samspilt:P du har satt det på song mode og satte det inn i playlisten? men oppgrader til Fl 7. gratis hvis du lasta den ned fra fl studios hjemmeside. hvis du kjøpte cd så må du betale 35 $ og du får gratis oppdateringer fremover. og du kan skjekke tutorialene på siden der. bare logg deg inn. med passord og brukernavn. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Herregud a folkens? har dere ikke fl studio selv her eller? Regner med at du har importert den som wav å putta den i playlist som den er? Har du huska på å dra den inne i piano roll slik at den blir så lang som den skal være? For meg høres det ut som du bare har satt den på sequencern og dermed begyner den på nytt hele tiden for den starter på starten igjen å fullfører 1 rute bare... Høyre klikk på gitar sequensen, velg send to piano roll. så ser du en grønn kloss der, dra den så lang som gitar stykket er. velg pattern, dra den grønne klossen kjempe lang og tilpass den til der gitar spillinga slutter. deretter velger du en pattern og slenger den ut Eller om du vil gjøre det enklere kan du bare dra hele wav fila under der det står step å slide (under der patterns er) Håper det var dette som var problemet ditt for det høres veldig ut som at det er noe så enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå