hitokiri Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ifølge det som skal være en iPhone-tester, kan du bare snakke 40 minutter før iPhone-batteriet dør. Les mer Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hahaha -- huff, Dvorak.. alle ler av deg og tullpratet ditt på Slashdot, hver eneste gang du kommer farende med tull og fjas.. og denne gangen er intet unntak du. Jeg er egentlig litt overrasket over at Amobil faktisk velger å sitere dette fjasehuet. Selvsagt ville Apple ikke slippe en telefon med 40 minutters taletid. Aldri. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det kan godt hende at batteritiden er elendig på prototyper til iPhone, jeg ser ikke noe problem i å lage en sak om dette. Det viser bare at Apple ser ut til å ha en jobb å gjøre før mobilen er klar for markedet! Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Dette blir for dumt. Ingen selskap ville finne på å gi ut en mobil med 40 min taletid, særlig ikke når man har lovet 5 timer. At det kan være problemer på tidlige eksemplarer er det vel ingen tvil om, det er jo en grunn til at de ikke er på markedet enda. Lenke til kommentar
Toddb Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg vil tippe tilfellet er at apple har utstyrt prototypene med ett mye mindre batteri samtidig som de også finner måter å forlenge taletiden før den kommer i salg. så når telefonen kommer i salg har de både fått lavere strøm forbruk og større batteri kapasitet. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dette var ikke så bra fra Apple. Men jeg tror at dette vil bli rettet opp slik at det skal vare mye lenger enn 40 min med bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg