runegang2 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette innlegget... Jeg har ett galleri (plogger) som kjører på en server. Nå har jeg brukt opp denne plassen, og lurer på om det er mulig å legge bildene over på en annen server (bare bildene ikke hele plogger scriptet). Noen som kan hjelpe meg med det? Jeg kan forstå koding (en del), men ikke skrive selv. Vet ikke hvor jeg skal lete i plogger koden for å finne ut hvor den legger bildene. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det kan gå, men blir vel litt vanskelig? Hvis jeg var deg ville jeg skaffet meg noe bedre hosting. Gratis eller betalt. Lenke til kommentar
runegang2 Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Det kan gå, men blir vel litt vanskelig? Hvis jeg var deg ville jeg skaffet meg noe bedre hosting. Gratis eller betalt. 8320037[/snapback] Er redd det blir litt vanskelig ja... Har prøvd 110mb.com (eller hva det nå var) med mysql database og php. http://www.runegang.110mb.com som du ser kommer det der opp en feilmelding i scriptet. Har prøvd å fikse dette uten resultat. Endret 6. april 2007 av runegang2 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det er hosten som har disabled noen funksjoner. Men sånt vil du mest sannsynlig ikke få hvis du har betalt hosting. Lenke til kommentar
runegang2 Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Det er hosten som har disabled noen funksjoner. Men sånt vil du mest sannsynlig ikke få hvis du har betalt hosting. 8320560[/snapback] Noen hoster som er å anbefale (gratis)? Jeg har en betalingshost, men har bare 100MB der.. (kjører på privatfirma's server) Trenger en host som er rask og har litt plass. 100 er litt lite... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå