tørrfisk Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Denne virker jo interessant. "The XSATA attaches to your XBox hard drive and turns it into a USB drive. You can then drag and drop content and even grab and email saved games." Noen som har prøvd denne? X360 XSATA Endret 6. april 2007 av tørrfisk Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 ikke prøvd den, men jeg har litt lyst på den. De har den på modnet.no, og der kan du lese litt om den på norsk. Den virker ganske kjekk å ha egentlig. Den koster forresten 699,- link Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Problemet med disse, er at de er så stygge. Ikke at det betyr så jævlig mye så lenge det fungerer, men det er jo litt synd. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Syns den var lekker jeg, men hva skal man med denne når man kan streame fra PC'en uansett? Var visst denne greia som fikk gamerscore juksinga til å ta av i USA, uff. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Denne er nok uaktuell for meg. Holder meg til originalt stash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå