Glory_Man Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Prøver å innstalere Burning Crusade eller oppdateringer til WoW og andre spill.. Får meldingen om at jeg har 0.0mb ledig og må klarere plass. Jeg har da i virkeligheten over 400gb ledig på begge diskene... Hva kan gjøres? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det virker som dette er eit Windows relatert problem, og ikkje eit problem relatert til eit spel. Ut frå tidlegare innlegg virker det som du har Vista instalert, tråden flyttast derfor til den kategorien. Skulle dette vise seg å vere feil kan du ta kontakt så skal eg flytte tråden til rett kategori. Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Det virker som dette er eit Windows relatert problem, og ikkje eit problem relatert til eit spel. Ut frå tidlegare innlegg virker det som du har Vista instalert, tråden flyttast derfor til den kategorien. Skulle dette vise seg å vere feil kan du ta kontakt så skal eg flytte tråden til rett kategori. 8319597[/snapback] Stemmer nok dette, bare jeg som ikke fant vista tråden, takker for hjelpen Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Dette gjelder i all hovedsak temp filen. Står jeg må frigi plass når jeg oppdaterer spill, eller skal innstalere adobe acrobat reader osv.. Er utrolig irriterende å ikke får oppdatert f.eks wow, og at jeg ikke kan lese pdf Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Hvis du enten har deaktivert UAC, eller bruker den innebygde administrator-kontoen (som har UAC deaktivert) kan det være grunnen. Det er i allfall et problem med Acrobat Reader og deaktivert UAC som går på dette. Endret 10. april 2007 av dravisher Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Hvis du enten har deaktivert UAC, eller bruker den innebygde administrator-kontoen (som har UAC deaktivert) kan det være grunnen. Det er i allfall et problem med Acrobat Reader og deaktivert UAC som går på dette. 8354105[/snapback] aaah, ah, takker. Er jo eneste bruker på pcn og har derfor admin rettigheter. Men UAC er skrudd av ja. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå