Aleks Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Hey! Jeg har nå herbalism og tailoring som profession og tjener godt med penger på Herbalism, men Tailoring bruker jeg nesten aldri og har hørt at det bare er å kaste vekk pengene sine så derfor hadde jeg tenkt til å bytte ut herbalism med et annet profession som jeg kan tjene penger på! Så da lurer jeg på om jeg tjener mest penger på Mining eller Skinning? Takk for ditt svar! Endret 6. april 2007 av Aleksmy1 Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Spørs jo om du er mage/warlock å har lyst å lage noe crafter gear til deg selv. Hvis du bare skal ha penger hadde jeg gått for mining, det selger som varmt hvetebrød på serveren min. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Hvilken server spiller du på? Jeg spiller på Mazrigos Joa er mage, fikk nok skill til og lage dissa spidersilk boots eller hva de nå enn heter, men det ble jo faktisk dyrere og lage dem enn hva de kosta på ah! Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvis du skal opp til level 70 så behold tailoring, da kan du crafte en god del bra gear til deg selv som er bedre enn de fleste instance drops og tidlige raid drops. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Ja da beholder jeg tailoringen og prøver og trene den litt videre opp Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå