Gå til innhold

Win XP og brenning

AK47

Anbefalte innlegg

Jeg har en bærbar HP xe4400 og jobber nå med å redde min stasjonære. På den bærbare har jeg brenner, og den stasjonære trenger programmene som lastes ned (drivere etc). Nå har jeg ikke hatt bruk for brenneren før nå...

Jeg mener å huske at XP har brennerprogram. Noen som kan fortelle meg hvor den er? Takker!

Prøvde for øvrig å installere Nero, som jeg hadde til min stasjonære. Installeringen gikk greit, men når den brenner går alt tilsynelatende bra når man ser på skjermen og infoen der. Men CD'en brenner ikke. Det står ikke på simulering, men brenning. Noen som har forklaring på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

XP sitt brenneprog er i utforsker, hvis xp skjønner at du har brenner. da er det bare å dra filer over og ha en tom cd i. Brenner når du trykker på stasjonen og velger kopier til cd ellerno. Men det er et dritt prog, finn noe annet, støtter ikke burn-proof ellernoe, har i allefall ikke fått det til, ikke alltid den finner cd-brenneren heller

Lenke til kommentar

Win XP har integrert brenne-funksjon i windows explorer.

Er bare å åpne explorer og dra filene over slik du vanligvis gjør i explorer. Når du er fedrig med å velge filene du vil ha på cd'en så trykker du høyreknappen på cd-rom'en og velger "write these files to CD"

Det er mulig du må ha lagt inn SP1 og andre oppdateringer for at din cd-brenner skal være støttet.

EDIT: Sjefen_ var raskere enn meg :smile:

[ Denne Melding var redigert av: John_^ på 2002-12-16 22:28 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...