cmi Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Kansje litt "blasse" men jeg syns det ikke gjør noe. Kommentarer? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Litt blasse ja, men det kan sikkert fikses på med litt bruk av Levels/Curves eventuelt shadow/highlights. Opp med kontrasten er nok løsningen, men jeg har baklys på skjermen min nå, så jeg er ikke sikker. Bortsett fra det, så var dette skarpe og fine artsbilder, med rolig bakgrunn som framhever fuglenes karakteristika. Mvh Tim Typo Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Dette var fine bilder, de var skarpe og bakgrunnen er fin og "blurrete" som gjør seg for å fremheve fuglene. Det eneste jeg savner er litt mer farger og kontrast. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg syns ikke bildene var for kontrastløse, men ble nok for mørke. Mulig det er skjermen min som har høy kontrast.... Også spor etter USM/fil resize.... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Jeg syns ikke bildene var for kontrastløse, men ble nok for mørke. Mulig det er skjermen min som har høy kontrast.... Også spor etter USM/fil resize.... 8320529[/snapback] Ser litt antydning til USM på kun pilfinken, men det er ikke full resize, for fuglene fyller nesten hele orginalene, brukt kamuflasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå