larsmartin1988 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vi er en gruppe på 7 som skal til Roskilde 07. Men er ikke helt sikre på hvordan vi skal komme oss dit. Hvordan kommer man seg helt til Roskilde via Buss/tog/båt/fly eller hva enn det måtte være. Noen som har vært der før, eller som vet hvordan man skal komme seg fra Norge billigst og enklest mulig? Bor i Telemark/skien. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vi tar lavprisekspressen. Betaler 320 per person, tur-retur. www.lavprisekspressen.no Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg tok buss til oslo, skulle egnetlig ta tog fra oslo å nedover med alle var fulle. Så i full panikk dro jeg til Gardermoen med et lite håp om fly billett. Var heldig for det var bare noen seter igjen på flyet Fra her jeg bor å ned til oslo kostet det 490 kroner med buss Flybilletten 1 vei kostet 990,- Toget til Roskilde kostet vel 20 -30 kroner Taxi fra Roskilde by å inn til Roskilde Festivalen kom på 150 ,- Hjemveien tok jeg fly som kostet 1100,- å buss helt hjem på 490,- Planlegger du litt i forveien så får du det selvfølgelig mye billigere Brukte vel tilsammen 8000 der nede med reise å alt Lenke til kommentar
larsmartin1988 Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Vi tar lavprisekspressen. Betaler 320 per person, tur-retur.www.lavprisekspressen.no 8318917[/snapback] Dette virket som en veldig lur løsning. Men er dette med båt også? Kikket på siden, satt opp for 7 studenter, og kom på ca. 2500,- Og hvordan kommer du da fra københavn til roskilde? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Dette virket som en veldig lur løsning. Men er dette med båt også? Kikket på siden, satt opp for 7 studenter, og kom på ca. 2500,- Og hvordan kommer du da fra københavn til roskilde? 8318947[/snapback] Det er buss fra Oslo til Køben. Tar tog eller buss fra Køben inn til Roskilde, og eventuelt taxi derfra inn til festivalområdet. Lenke til kommentar
larsmartin1988 Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Ok. Takk for svar Hjalp meg veldig ;D Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Du trenger bare å tenke på taxi fra Roskilde by og til festivalområdet hvis du kommer før warmup starter (dvs 30/6 eller tidligere). Fra og med 1/7 går det festivaltog og -buss som er billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå