Lokke Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vurdere å kjøpe meg en Golf II 91 mod, men traversen på bilen må byttes, er dette mye jobb og hvor er det den sitter ? Hva skal jeg kikke etter på en Golf II kjente feil, bilen jeg skal se på har ikke gått veldig langt så det eneste jeg kan sette fingern på er litt små rust flekker i lakken ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Bytte travers? hvorfor? ja det er en god del jobb å bytte denne, traversen er ramma som bl.a motor og gear er festet til. Sjekk hjul-lager bak, disse er produsert med slakk i hjul-lagrene bak. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Rusk kan du finne over alt på en 2'er Golf. Min har det dukket opp overflaterust ved bensinlokket, ved lista rundt vinduet på bagasjelokket og litt i ene skjermbuen. Sjekk hele bilen du. Lenke til kommentar
Lokke Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Okei takk for svar, tror traversen var rusten eller litt løen ellerno, men jeg får dra inn å se på den. Ser veldig fin ut på bildene så håper den er bra... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvis traversen må byttest grunnet rust kan jeg forestille meg hvordan resten av bilen ser ut.. Lenke til kommentar
Lokke Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Dreit i den bilen, kjøpte meg heller en Golf II 1600 87 mod... så og si helt strøken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå