Ducklink Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Jeg tenkte å trappe opp min datahobby igjen, men er lei av at pcen går tregt når jeg/andre laster. Så jeg er ute etter et rimelig kabinett med plass til 2pcer( 2hk 2 psu og endel disker) Dette behøver ikke være pent men gjerne med god plass. Og rimelig. Eller er det beste og lage selv? Endret 6. april 2007 av Ducklink Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Du har jo dette kabinettet da. Thermaltake Mozart Dette har du gos plass til å kjøre 2 dataer i. Det er veldig god plass til hdd'r ++ Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Men da kan han kun ha ett ATX-hovedkort. Det andre rommet støtter bare mATX. Hva med Lian Lis Cube? Eller et Yeong Yang? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Men da kan han kun ha ett ATX-hovedkort. Det andre rommet støtter bare mATX. Hva med Lian Lis Cube? Eller et Yeong Yang? 8319427[/snapback] Sry men det andre rommet kan du bare ha et miniITX HK så det er bortkastet .... Det beste blir nok å lage et selv, om ikke å gi et yang young kabinett en overhaling Lenke til kommentar
-Vetle- Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hei.. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=YY0420BB&mcat=c438 Her har du et ikke altfor dyrt kabinett, men ikke det aller peneste heller! Endret 8. april 2007 av -Vetle- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå