Gå til innhold

En av de penere laptopene man kan kjøpe?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurer på hvor mye jeg kan få for en fire måneder gammel Vaio-vgn-sz2hp. Vet ikke helt hvor mye en slik en ligger på i norge, siden den egentlig ikke selges her. Magnesiums cover med vekt på 1.6 kilo. Super laptop :-)

 

Intel Centrino Core Duo T2300 Processor 1.66 GHz

1024 MB DDRII-667MHz SDRAM

80 GB Hard Drive

DVD Dual Layer Drive - To read DVDs and CDs and write CDs, DVD+, DVD- and large Dual Layer DVD

13.3" WXGA Widescreen TFT Screen

NVIDIA GeForce Go 7400 128 MB dedicated graphics

Integrated gigabit LAN

Integrated wireless 802.11 a/b/g LAN

Integrated Bluetooth

 

 

-Jubocrisp

post-83097-1175850690_thumb.jpg

post-83097-1175916759_thumb.jpg

Endret av Jubocrisp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne i grunnen tenke meg litt mer en 9000 for pcn min. Er det noen som tror man kan få mer, og hvor mye ville en ok pris på Vaioen være? Tenker jeg skal legge den ut på qxl, og da må jeg sette en ok minstepris.

 

Takker for all hjelp :-)

Endret av Jubocrisp
Lenke til kommentar
Jeg kunne i grunnen tenke meg litt mer en 9000 for pcn min. Er det noen som tror man kan få mer, og hvor mye ville en ok pris på Vaioen være? Tenker jeg skal legge den ut på qxl, og da må jeg sette en ok minstepris.

 

Takker for all hjelp :-)

8356227[/snapback]

 

Du kan vel få 9-10tusen for den... Den er ikke så mye mindre enn A8JS, (Denne kan fåes for 11500 et sted)

Lenke til kommentar

Nå er vel vaio laptopene i en helt annen klasse enn den Asus maskinen, og 1.6 kilo er MYE mindre enn 2.39kg. Faktisk hele 33% mindre. Jeg tror nok du kan få adskillig mer for den laptopen gitt at det er garanti/service-avtale som gjelder i Norge på den. Uten det så får du nok neppe solgt den lett, og i alle fall ikke dyrt.

 

-Morgan-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...