Sitronballong Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Hei, jeg har lenge hatt lyst på en ny mp3 spiller, og for tiden har det seg slik at en kompis av meg er på ferie i statene. Slike spillere er vel en del billigere der borte etter hva jeg har forstått. Er det noen som vet om det lønner seg å kjøpe med en hjem til Norge, med tanke på garanti osv ? I så fall er det noen som har forslag til hvilken spiller ? Endret 6. april 2007 av Sitronballong Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Er billigere ja, men null garanti whatsoever. I tillegg passer ikke ladered, ikke veldig stort problem men er da en 50-100 kr ekstra det og Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hei, jeg har lenge hatt lyst på en ny mp3 spiller, og for tiden har det seg slik at en kompis av meg er på ferie i statene. Slike spillere er vel en del billigere der borte etter hva jeg har forstått. Er det noen som vet om det lønner seg å kjøpe med en hjem til Norge, med tanke på garanti osv ? I så fall er det noen som har forslag til hvilken spiller ? 8318536[/snapback] Ipod har global garanti... jeg fikk nettopp ny (kjøpt i usa) på garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå