Gå til innhold

Heavenly Sword 2005 VS 2007 sammenligning!

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at dette ser fantastisk ut! :) Håper det får en skikkelig story..

Blir artig å se hvordan det blir på norsk også. :p Selv om jeg garrantert vil spille det på engelsk første gangen, gir det ivertfall gjennspillingsverdi å fullføre spillet en gang til! :D

Noen som vet om det blir noen form for online spilling? :)

Lenke til kommentar
Ingen tvil om at dette ser fantastisk ut! :) Håper det får en skikkelig story..

Blir artig å se hvordan det blir på norsk også. :p Selv om jeg garrantert vil spille det på engelsk første gangen, gir det ivertfall gjennspillingsverdi å fullføre spillet en gang til! :D

8346609[/snapback]

Tror ikke det er noe som lemlester spill mer enn det.

Tidenes verste spillopplevelse var å spille Drømmefall og høre en tigger rope ut: "Har dykk ikkje ei skjerv til ei stakkarsleg tiggar?". Bare Enchanted Arms som har fått meg til å skifte talespråk så fort. :cry:

Lenke til kommentar

en Hands on preview av Heavenly Sword har dukket opp...

det var ett avsnitt som kansje noen innpå her vil like..:)

Heavenly Sword is the first PS3 game to really stress the console's much-hyped Cell processor. In Heavenly Sword, the Cell enables incredible numbers of enemies to be on screen at one time. The trick is that Cell treats entire regiments as a single unit of artificial intelligence when they are at a distance; as they draw closer, Cell gradually divides the army into smaller and smaller groups, so they eventually become individual troops with unique fighting styles and tactics.

linken til omtalen finner dere HER

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...