Mala Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Haha, nei og nei dette her ser bare så sinnsykt bra ut!! Eg gleder meg villt Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det sies at det dukker opp i september, men Sony har foreløpig ikke kommet med en skikkelig dato. Før jul i alle fall. Ser ut til å ende opp som et rimelig solid spill. Tror det ekstra halvåret gjør spillet godt. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Fikk virkelig lyst å prøve dette nå. Så var det bare å håpe at noen i omgangskretsen kjøper en PS3. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Håper det ikke kommer før til høsten en gang i hvert fall... ville være vanskelig å motstå fristelsen av et PS3 kjøp hvis det kommer før ;P Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ingen tvil om at dette ser fantastisk ut! Håper det får en skikkelig story.. Blir artig å se hvordan det blir på norsk også. Selv om jeg garrantert vil spille det på engelsk første gangen, gir det ivertfall gjennspillingsverdi å fullføre spillet en gang til! Noen som vet om det blir noen form for online spilling? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det skal sies at det er en del teksturer rundtomkring som ikke helt er next gen, men jeg anbefaler dere å fokusere på bakparten til dama på de bildene.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Å fokusere på bakparten til kvinnelige hovudrolleinnhavere i spill har vi gjort siden Tom Raider, no problemo. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ingen tvil om at dette ser fantastisk ut! Håper det får en skikkelig story..Blir artig å se hvordan det blir på norsk også. Selv om jeg garrantert vil spille det på engelsk første gangen, gir det ivertfall gjennspillingsverdi å fullføre spillet en gang til! 8346609[/snapback] Tror ikke det er noe som lemlester spill mer enn det. Tidenes verste spillopplevelse var å spille Drømmefall og høre en tigger rope ut: "Har dykk ikkje ei skjerv til ei stakkarsleg tiggar?". Bare Enchanted Arms som har fått meg til å skifte talespråk så fort. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) en Hands on preview av Heavenly Sword har dukket opp... det var ett avsnitt som kansje noen innpå her vil like.. Heavenly Sword is the first PS3 game to really stress the console's much-hyped Cell processor. In Heavenly Sword, the Cell enables incredible numbers of enemies to be on screen at one time. The trick is that Cell treats entire regiments as a single unit of artificial intelligence when they are at a distance; as they draw closer, Cell gradually divides the army into smaller and smaller groups, so they eventually become individual troops with unique fighting styles and tactics. linken til omtalen finner dere HER Endret 11. april 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg gleder meg til dette spillet , rå grafikk og slåssinga ser jo kult ut Er så bra jeg har alle 3 så slipper jeg å gå glipp av noe som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå