King_Canute Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Er det noen her som har prøvd YDL med trådløst nettverk tilkobling? Jeg har ikke fått til det trådløse nettverket på PS3'en. Vet ikke om det finnes støtte for dette i YDL. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Er det noen her som har prøvd YDL med trådløst nettverk tilkobling? Jeg har ikke fått til det trådløse nettverket på PS3'en. Vet ikke om det finnes støtte for dette i YDL. 8318401[/snapback] Litt offtopic: er det trygt og instalere linux på ps3? vill spillene mine som er lagret på hardisken sletta? Lenke til kommentar
starfucr Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Er det noen her som har prøvd YDL med trådløst nettverk tilkobling? Jeg har ikke fått til det trådløse nettverket på PS3'en. Vet ikke om det finnes støtte for dette i YDL. 8318401[/snapback] Litt offtopic: er det trygt og instalere linux på ps3? vill spillene mine som er lagret på hardisken sletta? 8318414[/snapback] Ja. Du må formatere disken og lage to partisjoner (en linux, en ps3) så du må kopiere savegames til et minnekort el først. Spill du har kjøpt på sony network kan du hente ned på nytt mener jeg. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tror ikke YDL folka har fått til wireless helt.. jeg klarte i hvertfall ikke å koble til. Håper de fikser det etterhvert. Tror jeg skal prøve Fedore Core 6 i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå