DiJayQ Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Jeg får en sånn svak grønn farge på NOEN av DivX filmene mine? Har installert DivX 502 codec og Nimo Pack, hele Nimo Pack, men fortsatt den grønne fargen.. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Prøv å installere codec'en på nytt og kanskje oppdatere skjermdriveren din. Jeg hadde det problemet uten å teste det der, så jeg formaterte hele greia og etterpå funket det. Men vil anbefale at du tester et par ting før du tenker på å formatere. Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Prøv å avinnstaller Nimo. Hvis ikke dette hjelper legger du inn Nimo igjen men tar kun med Xvid og et visningsfilter som heter fddshow (skal ligge på Nimo den også). Se om det hjelper. Kan kanskje være lurt å prøve andre mediespillere enn Mediaplayer. F. Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg avinstallerte Nimo Codec Pack og la inn de nødvendige codec'ene, og da forsvant grønnfargen. ----------Takk for hjelpen---------- Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 --------Bare hyggelig-------- F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå