nettole Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Jeg satt og fiklet med designet på http://www.5min.no/Spill/ i går. Jeg vil at siden skal ha et rent design. - Hva synes dere om resultatet? (Nå er noen av spill-bildene forstørret opp da jeg endret bildestørrelse underveis - det må fikses på) Endret 6. april 2007 av nettole Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 1. Fjern tables.. 2. Design ditt eget design, ikke bruk joomla themes for så å be om feedback 3. Siden er ikke validert... Når det er sakt 1. Øk skrift størrelsen 2. Gjør noe med top menyen.. aaaaaaaaaaaalt for kjedelig Lenke til kommentar
nettole Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) 1. Jeg spurte ikke om det var brukt tabeller på siden, jeg spurte om tilbakemelding på designet. 2. Hæ? Hvor har du dette fra? Dette er så absolutt ikke noe Joomla-theme. Det er ikke engang en Joomla side. 3. Som punkt 1, jeg spurte om designet - ikke hvorvidt siden validerer. Det klarer jeg å finne ut av selv 1&2: OK - det skal jeg vurdere. Er det noen andre som kan gi en konstruktiv tilbakemelding på designet? Endret 7. april 2007 av nettole Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Når du spør om feedback på et forum som omhandler Webdesign.. så må du skjønne at her tenker vi på mer enn bare det grafiske.. Om du ønsker feedback på et grafisk design, prøv deg på deviant Art Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå