CFD Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 http://home.tiscali.no/ingvaldr/litendata.jpg Dette kommer til og bli plaseringen av de forskjellige komponentene. Er det noen ting her som burde ha blitt gjort anderledes? Noen råd og tips? Kabinettet skal lages snart av aluminium. Har veldig primitive værktøy så jeg skal prøve og få den så fin som mulig ,men jeg er redd for at designet utvendig ikke blir så mye og skryte av. Planen er og få maskinen så liten som mulig så jeg enkelt kan frakte den fra Hjemme og skolen. PS. Det som ser ut som en CDrom er en 3.5 diskettstasjon. Og CDrom trenger jeg ikke. Overfører alt via Nettverk. Hvis det blir plass har jeg en 24X cdrom som skal settes inn ,men det må ikke gå på bekosting av størrelsen. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 det var en søt liten tass :smile: tror faktisk ikke at du kan få den no særlig mindre, ser ihvertfall ikke noe spesielt Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Du får kanskje plass til CD-ROM'en under CPU'en der..? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 ai ai, Ikke dårlig CFD! :smile: Så ut som det kan bli en skikkelig mini det der! Et par ting: - hva slags hovedkort er det? - hvor skal PSU være? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Vert genial å putte den der inn i ettelleranna... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Den er 14cm tykk og en CDrom vil bare gjøre maskin enda breiere. Vil ha den liten og siden jeg har nettverkkort der så overfører jeg over nettverk. (Den er jo tilkobla nettverk hele tiden) til PSU så skal det brukes en gammel AT PSU. Har åpnet den og kuttet vekk unødvendige ting. (Toppen av kjøleribbene) Da blir PSUèn 2cm mindre. Så jeg sparer litt plass der. EDIT: Det er et gammelt HK som er bygget på et VIA chipsett. Er spekket med en K6 cpu.. Ikke akkurat noen kraftig CPU ,men den holder. SKal jo være en PC som skal skrives på. Skjermkortet er et Matrox Millenium MGA. Har også et: Rage PRO 8mb agp Voodoo3 2000 pci Men jeg vil ha 2dkvalitet. _________________ Startreknorge.com Diskuter.no @#hw.no@undernet [ Denne Melding var redigert av: CFD på 2002-12-16 22:39 ] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Nice, CFD! men hva skal du gjøre med skjerm, tastatur og mus? låne ifra skolen mens du er der? hadde planer om det samme , men siden skolen hadde kastet alle de gamle skjermene så ble det litt for mye å bære med seg... btw; ikke se på de 2 siste bildene, det ble et, ehh, *litt* misslykket forsjøk.. HW: P166MMX 17GB + 2,1GB HD 48x Sony CDROM Crystal lydkort (noe lignende SB16 i kvalitet) Innebygd Ati "3D rage2 + DVD" 2MB (hvordan i helvete er det ment at en P166MMX kan støtte DVD fult ut i MPEG2 med dette kortet?? :o ) 128MB PC100 SDRAM og seff en liten PSU på 250W da.. Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Søt den ja. Noen planer om og modde modden? Skulle passe seg med noen LED eller et neonlys, kanskje PLexi? mulighetene er uendelige vet du, så det er bare og køle på! ..... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Bestefaren min har noe lignans som han bruker i båten sammen med en liten lcd skerm på 9 tommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå