Jtand Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tenkte å lakkere tre-dørken på gummibåten min. Som dere ser på bildet så begynner det å bli litt slitt. Men det må jo være lakk som er skikkelig sterk? Også vil jeg rengjøre tompongene skikkelig, er blitt stygge, svarte merker omkring. Hvilket renseutstyr må jeg ha? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hei. For å male bunnplatene kan du feks. bruke topcoat. For å rengjøre vil jeg først ha tatt en svamp eller en skrubb og skrubba den skikkelig. Så hvis det er noen flekker som ikke går bort tar du bare litt white sprit eller aseton på en klut og gnir på flekken. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hei. For å male bunnplatene kan du feks. bruke topcoat. For å rengjøre vil jeg først ha tatt en svamp eller en skrubb og skrubba den skikkelig. Så hvis det er noen flekker som ikke går bort tar du bare litt white sprit eller aseton på en klut og gnir på flekken. 8318747[/snapback] Er ikke helt sikker på om jeg ville brukt aceton på pontongene, er ikke helkt sikker på hvor godt dette går sammen? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Min tok iallefall ikke noe skade av det..... Lenke til kommentar
Jung Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hei. For å male bunnplatene kan du feks. bruke topcoat. For å rengjøre vil jeg først ha tatt en svamp eller en skrubb og skrubba den skikkelig. Så hvis det er noen flekker som ikke går bort tar du bare litt white sprit eller aseton på en klut og gnir på flekken. 8318747[/snapback] Aceton på "blåsene" funker sikkert! Men vil heller ha prøvd noe lettere løsemiddel.. Har du prøvd å vaska med zalo!? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå