Simi Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Har vurdert litt å søke på Statsvitenskap, men lurer litt på hvilken plass studiet er best, Ntnu eller UIO. Lurer også litt på om noen vet om det er gode jobbmuligheter etter endt studie. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Eller studere det på UiB. På UiB er statsvitenskap spesialisert i 2 hovedgrener. sam.pol og adm.org. ntnu er jo en nerdeskole.. realfag og data kan du studere der. UiO er milevis unna oslo sentrum og verdens dyreste by å bo i. Bergen derimot.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Faglig tror jeg UiO er den beste skolen, og Oslo er en fin by å bo i, du slipper i alle fall bergensere... Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Lurer også litt på om noen vet om det er gode jobbmuligheter etter endt studie. 8318181[/snapback] Næh, jobbmuligheter er det så som så med, i og med at statsvitenskap aldri har vært et yrkesrettet studium. Du har flere muligheter, blant annet innen forskning, organisasjonsarbeid og lignende, men du må ikke på noe som helst tidspunkt forvente at det venter en jobb på deg når du er ferdig med studiet. Endret 9. april 2007 av Snirfle Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 UiO er milevis unna oslo sentrum 8339556[/snapback] De har bygninger på Karl Johan, hovedcampus er 3 t-bane stasjoner derfra igjen (3/4 Km), hvis det er milevis unna så har jeg lært meg noe nytt i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå