allyse Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Hvordan kan jeg utnytte maksimalt fra dette kortet? Jeg kjøpte det i sommer så jeg har ikke tenkt å kjøpe et nytt. Hvilke drivere, tweekere, nettsteder osv. Jeg vil vite alt som kan gjøres. Mvh Allyse [ Denne Melding var redigert av: allyse på 2001-12-24 12:29 ] Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Last ned powerstrip dette kan klokke alle skjermkort Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 søk på dette forumet etter ati radeon og tweak. jeg har en post her med link til sider som har spesial ati tweakere, designet til å få det meste ut av ati kortene... powerstrip greier ikke en gang en brøkdelen :smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 http://www.rage3d.com har masse om ati sine kort og jeg vil tro du finner mye der.. har dette kortet selv og er ganske fornøyd. Veldig fin tv utgang og 2d, litt merkelig på spill her og der og det er ikke så veldig glad i colin Mcrae2, men det kan være en patch eller no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå