Brusfantomet Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Hallo der, jeg har et lite problem med min Wii konsoll, når jeg bruker komponent kabelen får jeg ikke bildet til wiien opp, men heller bare streker med hvit, lysebått og blått. bruker jeg kompostikabelen (som følgte med) fungerer det. Begge kablene er orgianle nintendo kabler. Endret 6. april 2007 av Brusfantomet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sikker på at du ikkje har tatt feil av den grønne og blå kabelen? Lett å gjøre det ser du. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Kanskje et dumt spørsmål, men er det en HD TV du har, eller en vanlig TV? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 helt sikker på at jeg ikke har tatt feil av kablene, signalet går gjennom en yamaha forsterker til min DELL 2407 WFP, her får jeg disse linjene (det ser litt merkelig ut, de er veldig rette og alt det der og fargene er veldig klare) Wii > kompnent > forterker > komponent > 2407 WFP = feil Wii > kompstit > forterker > komponent > 2407 WFP = feil Wii > kompnent > 2407 WFP = feil Wii > komostit > 2407 WFP = bilde Wii > kompnent > forterker > kompostit > 2407 WFP = feil Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Prøvde med en xbox 360 på komponent og hdtv innstillinger, ga samme blå, hvite og lyseblå linjene som wien på komponent. så det vriker som om det er skermen sin kompnentinngang som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Bah,det var da kjipt det da :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå