Gå til innhold

Lage logo til vår russebil?

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi er fem gutter på en russebil med navnet Kønt Hønt (Cunt Hunt). Vi har hvitt panel i bilen, og masse "tigerpels" der. Vi ville gjerne fått inn noen tøffe forslag til logo som lages eks. ved hjelp av Photoshop. Vi vil gjerne ha med damer, og kort (som i poker/kortstokk :D ) Logo MÅ selvfølgelig ikke inneholde dette, da alle forlsag mottas med takk. Bilen er rød med litt innslag av blått, i form av en typisk A-team stripe. 4 av oss er rødruss og sistemann blå, hvis det kan være til hjelp.

Navnet må være med på en eller annen måte.

Håper på noen tøffe og kreative forslag. På forhånd takk :)

Hilsen Bilsjefen.

Endret av GD8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for forslaget. Men det skrives Kønt Hønt, ikke Cønt Hønt. hehe. Kunne du rettet på det? Må si jeg liker slike personer som Mottiman, som kaster seg ut i det, og vil hjelpe sånne russ som oss, som ikke har peiling på Photoshop o.l

TAkk Takk :D

Endret av GD8
Lenke til kommentar
Takk for forslaget. Men det skrives Kønt Hønt, ikke Cønt Hønt. hehe. Kunne du rettet på det? Må si jeg liker slike personer som Mottiman, som kaster seg ut i det, og vil hjelpe sånne russ som oss, som ikke har peiling på Photoshop o.l

TAkk Takk  :D

8327401[/snapback]

Ops, litt for rask i svingene. Sånn:

khok6.th.jpg

Lenke til kommentar

Tusen takk for forslaget. Bildet er greit det, men ville gjerne se konturen(e) av dama. Jeg kan godt tenke meg en litt erotisk logo jf. navnet Kønt Hønt.

Og for dere fremtidige som kommer med forslag, ikke heng dere opp i hva ønsket vårt er, om dere mener dere selv har en mer genial logo til oss, som på en eller annen måte kan assosieres med navnet på bilen :D

Endret av GD8
Lenke til kommentar
hva med denne ,er ikke ferdig men det er et utkast

8357578[/snapback]

Ok. Takk for forslaget. Ser det er et utkast, men den tegningen ligner jo på en mann. Hvis du lurer på hva Kønt Hønt (Cunt Hunt) betyr, så kan jeg røpe at Hunt betyr jakt og her er det en forklaring på ordet Cunt i Wikipedia :!: (Les den første setningen)

Håper på seriøse svar i fremtiden.

Endret av GD8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...