GD8 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Hei. Vi er fem gutter på en russebil med navnet Kønt Hønt (Cunt Hunt). Vi har hvitt panel i bilen, og masse "tigerpels" der. Vi ville gjerne fått inn noen tøffe forslag til logo som lages eks. ved hjelp av Photoshop. Vi vil gjerne ha med damer, og kort (som i poker/kortstokk ) Logo MÅ selvfølgelig ikke inneholde dette, da alle forlsag mottas med takk. Bilen er rød med litt innslag av blått, i form av en typisk A-team stripe. 4 av oss er rødruss og sistemann blå, hvis det kan være til hjelp. Navnet må være med på en eller annen måte. Håper på noen tøffe og kreative forslag. På forhånd takk Hilsen Bilsjefen. Endret 6. april 2007 av GD8 Lenke til kommentar
GD8 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Takk for forslaget. Men det skrives Kønt Hønt, ikke Cønt Hønt. hehe. Kunne du rettet på det? Må si jeg liker slike personer som Mottiman, som kaster seg ut i det, og vil hjelpe sånne russ som oss, som ikke har peiling på Photoshop o.l TAkk Takk Endret 7. april 2007 av GD8 Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Takk for forslaget. Men det skrives Kønt Hønt, ikke Cønt Hønt. hehe. Kunne du rettet på det? Må si jeg liker slike personer som Mottiman, som kaster seg ut i det, og vil hjelpe sånne russ som oss, som ikke har peiling på Photoshop o.l TAkk Takk 8327401[/snapback] Ops, litt for rask i svingene. Sånn: Lenke til kommentar
GD8 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Der ble det riktig ja. Takker igjen . Hvis du har flere gode ideer, så kjør på. Jo fler forslag jo bedre Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Her har jeg mekket sammen noe (fargene skal være russerødt og russeblått) Lenke til kommentar
GD8 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Her har jeg mekket sammen noe (fargene skal være russerødt og russeblått) 8328723[/snapback] Får ikke fram noe bilde jeg. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Denne ble litt bedre Lenke til kommentar
GD8 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Tusen takk for forslaget. Bildet er greit det, men ville gjerne se konturen(e) av dama. Jeg kan godt tenke meg en litt erotisk logo jf. navnet Kønt Hønt. Og for dere fremtidige som kommer med forslag, ikke heng dere opp i hva ønsket vårt er, om dere mener dere selv har en mer genial logo til oss, som på en eller annen måte kan assosieres med navnet på bilen Endret 7. april 2007 av GD8 Lenke til kommentar
GD8 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Nå var det dårlig respons her folkens. Håper noen av dere vil hjelpe stakkars russ. Endret 8. april 2007 av GD8 Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) hva med denne ,er ikke ferdig men det er et utkast Endret 11. april 2007 av la7tma Lenke til kommentar
kaanons Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Her er mitt forslag, inspirert av "Catch Me If You Can": Bør jo selvsagt gjøres bedre, dersom den skal brukes, men bare et forslag. Vennlig hilsen Kristian Lenke til kommentar
GD8 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) hva med denne ,er ikke ferdig men det er et utkast 8357578[/snapback] Ok. Takk for forslaget. Ser det er et utkast, men den tegningen ligner jo på en mann. Hvis du lurer på hva Kønt Hønt (Cunt Hunt) betyr, så kan jeg røpe at Hunt betyr jakt og her er det en forklaring på ordet Cunt i Wikipedia :!: (Les den første setningen) Håper på seriøse svar i fremtiden. Endret 11. april 2007 av GD8 Lenke til kommentar
Nimkasi Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Heisan. Har laget et kjapt forslag til logo. Skriv gjerne noen fler spesifikasjoner utover det som allerede er blitt sagt, så kan jeg gjøre et forsøk :-) http://img01.picoodle.com/img/img01/8/4/19...tym_b4e0736.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå