E}{IT Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Hei! Sliter med rutern min 2804WBRV2. Kommer inn på Bnet på war3 men kan ikke spille. Vet etter å ha testet litt at det er rutern men skjønner ikke helt hva som er problemet og hva jeg skal gjøre. Firewalln i rutern er deaktivert. har prøvd meg litt på portforwarding war3-Portforward-2804WBRV2(www.portforward.com) men får ikke helt til viss det i det hele tatt er det som er problemet. Må jeg lage static ip adress for å kunne åpne portene. What to do, what to do? Endret 5. april 2007 av E}{IT Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Min egen erfaring med portforward er at det tar litt tid før du merker noen forskjell på PCen. typ 2-4 timer. Så hvis du setter opp portene etter den guiden og så lar maskinen drøvtygge på det en stund hjelper det nok Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Hmm, portene 6112-6119 er åpnet, har ventet en stund.... er det mulig å åpne alle porter, at rutern er helt åpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå