MrBirken Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Oki, åssen finner eg ut ip adressa til folk. Altså vist eg skal sjekke kor ei ip-adresse kommer ifrå!, f.eks: gjestebok på Piczo.com Takker Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 fyll ut post emne, kankje fler seere og da mer svar Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Først og fremst må du bare vite at du ikke kan finne ut akkurat hvem det er som eier abbenomentet sånn helt uten videre. Du kan finne ut hvor i landet det er, og hvilket firma riktignok. Du kan søke med IP-adressen her Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du kan gå på www.ip-adress.com, registrer deg så kan du søke opp IP Adresser. Der får du frem kart over hvor i landet IP addressen kommer ifra Internetleverandører gir ikke bort navn på slikt så alt du får vite er hvem leverandøren er og hvor i landet Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Dette er ogsa en 7 maneder gammel trad, og jeg foreslar at den blir stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg