Gå til innhold

url script, begynner på user 1 - 100000, hvordan?

Anbefalte innlegg

heisann, prøver meg her litt fram å lage et script som kanskje ikke er så veldig mange som kommer til å bruke, men jeg vil prøve å få det til.

feks en side som har brukere med user_id=1 til user_id=220000 feks, hadde det gått ann og laget et script som ville besøkt alle de brukerene fra 1 til 220000? begynner automatisk fra 1 og går til 220000

har ikke kommet noen vei egentlig for det er visst mye mere innvikla enn jeg klarer til nå, trenger litt hjelp! :D

tusen takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, på en måte det :D bare en som klarer å besøke alle. ikke noe spamdrit eller noe sånn, bare at den klarer å besøke alle 200000 som er registrert på en side. vil helst "innom" alle brukerene mine på hjemmesiden, men klarer jo ikke det hvis vi kommer opp i 22000stk, orker ikke gjøre det manuelt :D

Lenke til kommentar

En enkel måte å gjøre det på kan være å bruke et frameset med en javascript som bytter window.location hvert 2 sekund eller noe sånt.

Edit: Men hvordan ser de at det er "deg" som har besøkt de? Kan jo bare jukse litt under registreringen sånn at det står at du allerede har besøkt de :p

Endret av shaker
Lenke til kommentar

Vet at noen lagde et program for å besøke alle profilene på www.nettby.no slik at mange av de som ble besøkt kom på besøk til deres profil og dermed ble de "kjendiser". Tror ikke dette er så veldig komplisert å lage, men skal man bli registrert som besøkende på en side så må man vel ha noen cookies satt som identifiserer deg som den besøkende du ønsker å utgi deg for å være. Er ikke helt sikker på hvordan du skal utforme http-requesten, har aldri hatt behov for å sende med cookies på en http-request.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...