Shibiz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg skrev et lite dikt til min kjæreste, Så trenger jeg noe feedback om hva andre tenker om mitt lite dikt. Mitt liv er som et hav. Du er en liten dråpe dråpe i mitt hav. Din dråpe er spesiell! Den lager små ringer i mitt hav, ringene blir til større, å større ringer. De former seg til bølger som vokser. De store bølgene former seg til en storm. Jeg vil bare si at du tok meg med en storm. jeg elsker deg! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 det var ganske bra dikt, men det kan virke som du er midtpunketet, og at du ble mer og mer forelska i henne etterhvert. Men hun synes nok det er ett søtt dikt. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Jeg er ikke god til å forføre med å "skrive". Mer ord som kommer ut av meg, men vi er sammen i 7mnd idag Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg syntes det var latterlig orker ikke forklare nå.. har vært våken hele natten. Bysse lalle snart Lenke til kommentar
hauska Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Synes det var søtt jeg, hadde blitt glad hvis jeg fikk et slikt en gang ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg synes du er flink til å skrive. Minte meg litt om denne: Pearls and swine bereft of me Long and weary my road has been I was lost in the cities Alone in the hills No sorrow or pity for leaving I feel (chorus) I am not your rolling wheels I am the highway I am not your carpet ride I am the sky Friends ans liars don't wait for me I'll get on all by myself I put millions of miles Under my heels And still too close to you I feel (chorus) I am not your rolling wheels I am the highway I am not your carpet ride I am the sky I am not your blowing wind I am the lightning I am not your autumn moon I am the night Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Vel alle har sin egen smak.. Om det er latterlig, eller om det er søtt osv.. Det er tanken som teller. Jenta mi ble utrolig glad for diktet jeg skrev til henne, å for at jeg gadd å gjøre noe i det heile tatt.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 dama mi hadde slått opp hvis jeg hadde skrivd no sånt til henne... ... Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 dama mi hadde slått opp hvis jeg hadde skrivd no sånt til henne... ... 8321031[/snapback] And why? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 dama mi hadde slått opp hvis jeg hadde skrivd no sånt til henne... ... 8321031[/snapback] Kan hun ikke lese? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå