Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fullstendig gruse en "gjest"

Anbefalte innlegg

Hei! Ser det sitter en kar på nettet mitt via trådløst, og det er langt ifra første gangen. Ser i loggen at han har sitti på nettet mitt i over 5 mnd og lastet (merket det har gått enormt treigt i visse perioder).

Jeg ser at han har fildeling på, da jeg klarer å legge filer innpå hans Delte Dokumenter.

Er det noen måte jeg kan skremme han på? Noen litt småskumle virus som får maskinen hans til å gå veldig treigt - som jeg da kan legge over til han?

Seff, må ikke ødelegge noe hos han - bare skape litt irritasjon :innocent::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettet mitt er sikret, men det er WEP. Så ikke noe problem å cracke.. Tror ikke det er noen tilfeldighet.. er bare ute etter å spøke litt med han :)

ps: får håpe for min skyld at han har holdt seg vekke fra tvilsome sider :o

Lenke til kommentar

Om fyren har cracket WEPet ditt ville jeg hørt med politiet hva de er i stand til å gjøre, de har sikkert en del mere rettigheter enn deg (kan få utlevert info fra ISP). Se om du kan få ruteren til å logge mest mulig ol.

Han kan jo få en liten bot for å drive datakriminalitet :) Hva hjelper mer enn det?

chills: Dersom det foregår et bevisst datainbrudd hos deg (som du kan bevise) er de vel pliktige til å rykke ut? Få kripos til å undersøke eller noe?

Endret av radivx
Lenke til kommentar

Sniff trafikken, dra ut ting som:

- Brukernavn

- Passord

++

Da vil du mest sannsynlig finne navnet hans også, endre _alt_ av passord evt. slett konto.

Edit: Det finnes verre ting du kan gjøre, men jeg har ikke tenkt å poste det her, blir slettet uansett ;)

Endret av Gordion
Lenke til kommentar
Sniff trafikken, dra ut ting som:

- Brukernavn

- Passord

++

Da vil du mest sannsynlig finne navnet hans også, endre _alt_ av passord evt. slett konto.

Edit: Det finnes verre ting du kan gjøre, men jeg har ikke tenkt å poste det her, blir slettet uansett ;)

8317639[/snapback]

Åssen gjør man dea\?i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...