Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med livet mitt? Gutt, 23 år

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips fra det allmektige forumet - livet mitt er skakk-kjørt - ikke så begivenhetsrikt å leve - og jeg trenger råd....

For å gi litt mer informasjon for å bedre "gi meg råd":

- Jeg er 23 år og gutt

- Har tatt en 3 årig Bachelor utdanning

- Har en dårlig betalt jobb (130,- timen)

- Har passe greit med penger da jeg har bodd hjemme hele tiden i mitt liv, bortsett fra når jeg var i militæret - får også igjen endel penger på skatten - hurra :)

- Jeg har pult - snart to år siden og det var ganske digg - bedre å runke vel...., men savner nærhet til en jente

- Så og si alle kjentfolk har reist fra byen og kjenner ikke lenger noen

Påsken er her - har vært godt med litt fri - blitt mye jobbing siden jeg var ferdig med 3 år skole i fjor sommer. Har ikke gjort så mye annet enn å trene og sitte og knote foran dataen. Sendt meldinger til kamerater, men ingen er tilstede i byen som jeg er - og derfor skjer det ikke stort. Ingen fyllekuler, ingenting...

Er rett og slett litt vondt inni meg - min mor og far lever et utrolig mye bedre liv enn meg (og jeg unner dem det så virkelig) - de har venner og har det topp... Tenker liksom bare på meg da i forhold - når jeg blir 45-50 så vil jeg kanskje ikke ha noen ting....

Så hva skal jeg gjøre med livet mitt?

- Flytte til et annet sted og forsøke å skaffe strøjobber?

- Reise? Men litt trist/spesielt å reise helt alene...

- Begynne å spille Bingo? :dontgetit:

Gjør meg blid og gjør meg vis - kjære forum - hva skal jeg gjøre med livet mitt?

Endret: Skriveleif

Endret av abrakadabri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er dine kvaliteter og interesser? Noe som du liker å drive med, som er gøy. Noen liker musikk, noen liker kunst, noen liker sykologi.. De fleste av dem, får jobb som noe helt annet, og de fleste av dem vet det ikke engang.

Men prøv deg litt frem, og finn ut hva du liker å gjøre. Kanskje bare småting, men gjennom media og sånn kan du få ideer til hva du vil og bli inspirert. Kanskje peke sakte imot en retning som passer deg.

Og husk at foreldrene dine og vennene dine alltid kan gi deg råd :yes:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Hva er dine kvaliteter og interesser? Noe som du liker å drive med, som er gøy. Noen liker musikk, noen liker kunst, noen liker sykologi.. De fleste av dem, får jobb som noe helt annet, og de fleste av dem vet det ikke engang.

Men prøv deg litt frem, og finn ut hva du liker å gjøre. Kanskje bare småting, men gjennom media og sånn kan du få ideer til hva du vil og bli inspirert. Kanskje peke sakte imot en retning som passer deg.

Og husk at foreldrene dine og vennene dine alltid kan gi deg råd :yes:

8317231[/snapback]

Visdomsord trevakt, stolt av deg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Tenkte det samme. Første steget er å begynne å kalle seg selv MANN ikke GUTT.

Hva er det foresten som gjør en gutt til en mann?

Hår på brøstet!

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å kontaktet gamle kjente og reise til dem noen dager å se hvordan de har det.

Det kan gi deg inspirasjon til å leve enten der du gjør nå, eller kanskje få deg på tankene om å flytte.

Jeg er enda ikke nådd din alder, men forstår hvordan du har det. Gjør ekstremt lite, orker nesten ikke å stå opp en gang. Men jeg har nå skole å gå til, men det er fryktelig kjedelig. Det jeg må gjøre er bare å ta et tak, komme meg ut, og være litt åpnere ovenfor andre. Kanskje det hjelper for deg også..

Lenke til kommentar

Mange gode tanker her! Men er det liksom sånn at du er lei av det samme hele tiden på en måte? Dagene går, men ingenting nytt? I så fall er det utrolig kjedelig! Ta deg en tur på fylla, og kanskje du blir kjent med en aktiv vennekrets? :hmm:

Lenke til kommentar

Hva skulle en gjort uten HW-forumet? Det beste terapi sted på jord...

Vel; det er vel slik ja - som du skrev hansenx at jeg er litt lei av det samme hele tiden - eller for å si det slik - mangelen på det samme (hvis du forstår....) - at det rett og slett ikke skjer noe.

Skal en tur til Danmark i morgen - opp og ned tur - og det blir bra - sammen med en kompis og noen andre. Og snart blir det jo jobb igjen...

Hmm - vanskelig å si hva jeg burde gjøre... kanskje entre en av disse nettdating sidene, selvom jeg føler at jeg er den på jord som ja - akkurat født noen år for tidlig til at det er noe "stas", men mer virker barnslig...

Teknologi elsker jeg jo, men å bli kjent med andre kun gjennom nett (da tenker jeg på damer) blir jo bare kunstig på en måte... og så treffes... Er vel heller ikke akkurat mange jenter som er søkende på nett..

Og skulle det vandre flere gode tanker ned i Deres sinn; del dem med meg og alle andre! :thumbup:

Edit: skriveleif igjen

Endret av abrakadabri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...