abrakadabri Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg trenger tips fra det allmektige forumet - livet mitt er skakk-kjørt - ikke så begivenhetsrikt å leve - og jeg trenger råd.... For å gi litt mer informasjon for å bedre "gi meg råd": - Jeg er 23 år og gutt - Har tatt en 3 årig Bachelor utdanning - Har en dårlig betalt jobb (130,- timen) - Har passe greit med penger da jeg har bodd hjemme hele tiden i mitt liv, bortsett fra når jeg var i militæret - får også igjen endel penger på skatten - hurra - Jeg har pult - snart to år siden og det var ganske digg - bedre å runke vel...., men savner nærhet til en jente - Så og si alle kjentfolk har reist fra byen og kjenner ikke lenger noen Påsken er her - har vært godt med litt fri - blitt mye jobbing siden jeg var ferdig med 3 år skole i fjor sommer. Har ikke gjort så mye annet enn å trene og sitte og knote foran dataen. Sendt meldinger til kamerater, men ingen er tilstede i byen som jeg er - og derfor skjer det ikke stort. Ingen fyllekuler, ingenting... Er rett og slett litt vondt inni meg - min mor og far lever et utrolig mye bedre liv enn meg (og jeg unner dem det så virkelig) - de har venner og har det topp... Tenker liksom bare på meg da i forhold - når jeg blir 45-50 så vil jeg kanskje ikke ha noen ting.... Så hva skal jeg gjøre med livet mitt? - Flytte til et annet sted og forsøke å skaffe strøjobber? - Reise? Men litt trist/spesielt å reise helt alene... - Begynne å spille Bingo? Gjør meg blid og gjør meg vis - kjære forum - hva skal jeg gjøre med livet mitt? Endret: Skriveleif Endret 5. april 2007 av abrakadabri Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Hva er dine kvaliteter og interesser? Noe som du liker å drive med, som er gøy. Noen liker musikk, noen liker kunst, noen liker sykologi.. De fleste av dem, får jobb som noe helt annet, og de fleste av dem vet det ikke engang. Men prøv deg litt frem, og finn ut hva du liker å gjøre. Kanskje bare småting, men gjennom media og sånn kan du få ideer til hva du vil og bli inspirert. Kanskje peke sakte imot en retning som passer deg. Og husk at foreldrene dine og vennene dine alltid kan gi deg råd Endret 5. april 2007 av Gjest Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hva er dine kvaliteter og interesser? Noe som du liker å drive med, som er gøy. Noen liker musikk, noen liker kunst, noen liker sykologi.. De fleste av dem, får jobb som noe helt annet, og de fleste av dem vet det ikke engang. Men prøv deg litt frem, og finn ut hva du liker å gjøre. Kanskje bare småting, men gjennom media og sånn kan du få ideer til hva du vil og bli inspirert. Kanskje peke sakte imot en retning som passer deg. Og husk at foreldrene dine og vennene dine alltid kan gi deg råd 8317231[/snapback] Visdomsord trevakt, stolt av deg! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ta en backpacker tur rundt i verden! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 få deg en dame, ny, bedre jobb og en ferrari Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Et år i Walt Disney, Florida. Med lønn ofc. Linky Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kanskje det bare er ett spørsmål om tid før du finner ut hva du vil Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det første du skal gjøre er å bli mann! Man er ikke 23 år og gutt, da har man ikke mye igjen for livet. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tenkte det samme. Første steget er å begynne å kalle seg selv MANN ikke GUTT. Hva er det foresten som gjør en gutt til en mann? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Tenkte det samme. Første steget er å begynne å kalle seg selv MANN ikke GUTT. Hva er det foresten som gjør en gutt til en mann? Hår på brøstet! Endret 5. april 2007 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vi må ikke gå Off-topic, da folkens Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Prøv å være mer sosial, og våg deg ut i det virkelige liv. Å skaffe seg nye venner skal ikke være så vanskelig, med mindre du bor en plass der utesteder er utilgjenglige. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Flytt! Gjerne langt.. Til en ny by.. Få deg nye venner og ny jobb.. Mulig dette kan være en siste utvei, men det kan funke Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Ta en Fraisier.. Bytt by, venner og livsstil.. Endret 6. april 2007 av H1lle Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å kontaktet gamle kjente og reise til dem noen dager å se hvordan de har det. Det kan gi deg inspirasjon til å leve enten der du gjør nå, eller kanskje få deg på tankene om å flytte. Jeg er enda ikke nådd din alder, men forstår hvordan du har det. Gjør ekstremt lite, orker nesten ikke å stå opp en gang. Men jeg har nå skole å gå til, men det er fryktelig kjedelig. Det jeg må gjøre er bare å ta et tak, komme meg ut, og være litt åpnere ovenfor andre. Kanskje det hjelper for deg også.. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Mange gode tanker her! Men er det liksom sånn at du er lei av det samme hele tiden på en måte? Dagene går, men ingenting nytt? I så fall er det utrolig kjedelig! Ta deg en tur på fylla, og kanskje du blir kjent med en aktiv vennekrets? Lenke til kommentar
abrakadabri Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Hva skulle en gjort uten HW-forumet? Det beste terapi sted på jord... Vel; det er vel slik ja - som du skrev hansenx at jeg er litt lei av det samme hele tiden - eller for å si det slik - mangelen på det samme (hvis du forstår....) - at det rett og slett ikke skjer noe. Skal en tur til Danmark i morgen - opp og ned tur - og det blir bra - sammen med en kompis og noen andre. Og snart blir det jo jobb igjen... Hmm - vanskelig å si hva jeg burde gjøre... kanskje entre en av disse nettdating sidene, selvom jeg føler at jeg er den på jord som ja - akkurat født noen år for tidlig til at det er noe "stas", men mer virker barnslig... Teknologi elsker jeg jo, men å bli kjent med andre kun gjennom nett (da tenker jeg på damer) blir jo bare kunstig på en måte... og så treffes... Er vel heller ikke akkurat mange jenter som er søkende på nett.. Og skulle det vandre flere gode tanker ned i Deres sinn; del dem med meg og alle andre! Edit: skriveleif igjen Endret 6. april 2007 av abrakadabri Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 23 og ikke pult på 2 år om jeg var deg ville jeg pult mere... Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Dra på besøk til de gamle venna dine ;D Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) [Langt quote av førsteposten fjernet av moderator] 8317147[/snapback] Høres ut som du har det en GOD del bedre enn meg, på alle punkter. Skjønner ikke hva faen du syter over, beklager Endret 7. april 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå