Keltern Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Usikker på hvor jeg skal putte denne tråden, men jeg la den her.. Uansett, finnes det noen som kan vise meg/illustrere for meg, hvordan man fletter med 4 tråder? Det er så greit med 3, hvorfor skal det være så vanskelig med 4? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Fletting med 4 er like uforståelig som 4D... http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Tesseract.gif Neida... Spør ei bestemor. Endret 5. april 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Det er akkurat det jeg ikke har tilgjengelig, så derfor spør jeg her.. Btw, den tesseract-illustrasjonen var jo morsom da! Noen som kanskje gidder å filme at de fletter med 4, eller kanskje kan lage en liten illustrasjon på hvordan man gjør det? Kjedelig når man prøver om igjen og om igjen, uten å komme noe sted med flettingen! Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Hah! Jeg fikk det til.. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Dette er noen måter: Edit: Trykk på bildet for å få det tydligere og større. Endret 28. april 2007 av moone Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Sikkert brukbart for noen det der.. Jeg syntes vel egentlig bare det så utrolig tungvint ut! Selv har jeg lært meg å flatflette med 4, og har sett litt på "svalandermetoden". Aner ikke om det er navnet på det, men den er ganske rund i formen. Forholdvis enkle begge 2! Lenke til kommentar
hauska Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Sikkert brukbart for noen det der.. Jeg syntes vel egentlig bare det så utrolig tungvint ut! Selv har jeg lært meg å flatflette med 4, og har sett litt på "svalandermetoden". Aner ikke om det er navnet på det, men den er ganske rund i formen. Forholdvis enkle begge 2! 8493377[/snapback] Er ikke så tungvint dette heller, naboen på 4 år klarer det Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Hehe! Ok, daså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå