fompa Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) veit ikke om det er en slik tråd fra før av, men jeg prøver Nå som sommeren nermer seg med stormskritt, trenger jeg virkelig somermusikk... For da blir jeg i skikkelig bra sommerhumør mine tips: Postgirobyget - En solskinnsdag Postgirobyget - Jenter som kommer og jenter som går Postgirobygget - Drømmedame Dum Dum Boys - Enhjørning Bob Sinclair - Love Generation Barry Manilow - Love is in the air Bjørn Rosenstrøm - Pojkarne som busar med flickornas musor Haddaway - What is love Gyllene tider - oa hele natten DDE - E6 DDE - Vi e konga DDE - rai rai DDE - Rompa mi Noen flere gode sommerlåter, som gjør oss sommergale? Endret 5. april 2007 av fompa Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 veit ikke om det er en slik tråd fra før av, men jeg prøver Nå som sommeren nermer seg med stormskritt, trenger jeg virkelig somermusikk... For da blir jeg i skikkelig bra sommerhumør mine tips: Postgirobyget - En solskinnsdag Postgirobyget - Jenter som kommer og jenter som går Postgirobygget - Drømmedame Dum Dum Boys - Enhjørning Bob Sinclair - Love Generation Barry Manilow - Love is in the air Bjørn Rosenstrøm - Pojkarne som busar med flickornas musor Haddaway - What is love Gyllene tider - oa hele natten DDE - E6 DDE - Vi e konga DDE - rai rai DDE - Rompa mi Noen flere gode sommerlåter, som gjør oss sommergale? 8317053[/snapback] sier bare summer of 69 jeg Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=738503&st=0 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Sjekk linken til Nurzum og annonseringene før du lager en tråd neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg