Gå til innhold

2 skjermkort, 3 skjermer samtidig?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå et GeForce 7600GT kort i maskina mi. På den er det Dual-DVI og en S-vhs utgang. Jeg har koblet pcen min til 3 enheter; 1 vanlig lcd pc monitor, en HD-plasma skjerm, og en prosjektor.

Problemet mitt nå, er at jeg ikke kan sende signal ut til disse tre enhetene samtidig. Skal jeg bruke prosjektoren, så må jeg velge LCD monitor+prosjektor, skal jeg bruke plasmaskjerme må jeg velge plasma+lcd monitor. Fryktelig tungvint når jeg sitter f.eks i stua og skal bruke media center, også må jeg inn på kontoret å stille inn pcen fordi jeg brukte prosjektoren til å spille på sist gang...

Vil jeg med å ha to skjermkort i maskinen (vurderer et 8800 kort) kunne sende signal til alle enhetene samtidig? Tenkte da å bruke 8800 kortet til LCD-monitoren,+ prosjektoren på "dualview", og mitt da "gamle" 7600GT til plasmatven (siden den bare skal brukes til media center).

Vil jeg også da kunne bruke forskjellig oppløsning på de forskjellig kortene i "clone" mode?? (slike at jeg f.eks kan ha 1440x900 på 8800 kortet for lcd monitoren+prosjektoren, mens 7600GT kortet kloner det skjermbildet til 1920x1080 til plasmaskjermen)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...