christofferv Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Hei hei.. Har fått lagt ut nokre bilder av sykling på heimesida mi (www.cvtrial.tk), og tenkte eg skulle poste nokre her.. Kommentarer er velkomne! (Bildet har fått navnet sitt etter bygningen i bakgrunnen (Tusenårsstaden i øystese) "Støthopp" Legger til slutt ut eit bilde av meg på toppen av eit steintak! PS: Alle bildene er av meg! Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 hmm, jeg likte det siste bildet, men hvis du skulle hatt en "perfekt" silhuett i mine øyne skulle du gjort alt av deg og annet (untatt himmelen ) svart og kuttet litt i bunnen slik at det ikke ble for mye! pent! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Han som det er bilder av er en av bestekompisene mine, han er sinnsykt god på sykkel egenltig. Vanskelig sport, som krever mye av personen som driver med den. Flotte bilder! Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 6. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Han som det er bilder av er en av bestekompisene mine, han er sinnsykt god på sykkel egenltig. Vanskelig sport, som krever mye av personen som driver med den. Flotte bilder! 8317675[/snapback] Tusen takk for kommentar "Litejk" Burde vel snart tatt ein tur ut og tatt nokre bilder? Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Og han fyren heter Thomas R Aasen.. og har vært medlem i Koxx-teamet lenge. Lurer på om han er tilbake i Echo nå? God kompis av meg dette, som egentlig lærte meg alt om fotografering. Bor i Bergen for tiden, men han vet vel alt som er å vite om læring, miljø, konkurranser osv her i Norge. Miljøet her i Ålesund begynner å vokse litt etter litt, mye på grunn av ham. Video: Bilde som jeg tok: Og ang tilbakemeldinger på dine bilder? Bilde1: Litt kjedelig Pent croppet, men rammen var litt fet syns jeg. Bilde2: Syns du kunne tatt det fra en annen vinkel, men et bra utgangspunkt. Bilde3: Pent croppet, men altfor mørkt.. Hvordan er de skoene der å kjøre med? Vet Thomas har noen fra Koxx, og de ser supre ut.. Men han kjørte jo lenge i "standard" sko og.. Alle må begynne en plass. Anbefaler deg å ta kontakt med ham jeg. Bli med ham på en session eller noe, så kan jeg garantere deg at du sitter igjen med mer skills både mtp biketrial, og fotografering. Lykke til, jeg har kosa meg alle de gangene jeg har vært med. Edit: Ser du kjører med Maxxis-dekk, mener å huske Thomas ble sponset av de way-back-when Morsomt, husker alle klistremerkene! Knekt noen felger enda? Edit2: URL til Ålesund Biketrial-klubb... http://www.bt-aalesund.tk/ Endret 6. april 2007 av Chri3tian Lenke til kommentar
cmi Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 På bildet nr 2 ser det ut til at du treffer steinen med felgen Kule bilder ! Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Han gjør det Hvordan tror du det hadde gått med mye trykk i dekkene i denne sporten? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Tøffe bilder, likte spes #2 flere slike:) Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 6. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Og han fyren heter Thomas R Aasen.. og har vært medlem i Koxx-teamet lenge. Lurer på om han er tilbake i Echo nå? God kompis av meg dette, som egentlig lærte meg alt om fotografering. Bor i Bergen for tiden, men han vet vel alt som er å vite om læring, miljø, konkurranser osv her i Norge. Miljøet her i Ålesund begynner å vokse litt etter litt, mye på grunn av ham. Video: Bilde som jeg tok: http://i67.photobucket.com/albums/h291/cnu...sAirborneBW.jpg Og ang tilbakemeldinger på dine bilder? Bilde1: Litt kjedelig Pent croppet, men rammen var litt fet syns jeg. Bilde2: Syns du kunne tatt det fra en annen vinkel, men et bra utgangspunkt. Bilde3: Pent croppet, men altfor mørkt.. Hvordan er de skoene der å kjøre med? Vet Thomas har noen fra Koxx, og de ser supre ut.. Men han kjørte jo lenge i "standard" sko og.. Alle må begynne en plass. Anbefaler deg å ta kontakt med ham jeg. Bli med ham på en session eller noe, så kan jeg garantere deg at du sitter igjen med mer skills både mtp biketrial, og fotografering. Lykke til, jeg har kosa meg alle de gangene jeg har vært med. Edit: Ser du kjører med Maxxis-dekk, mener å huske Thomas ble sponset av de way-back-when Morsomt, husker alle klistremerkene! Knekt noen felger enda? Kjekt og sjå at du kan mykje om importøren vår! Men unødvendig å poste så mykje info om han når eg allerede har svart på spørmålet hans!! Også kjekt og sjå at sporten veks, og at det er stadig fleire som sykler trial! Tusen takk for kommentarer! Flere bilde som nr. 2 er på vei! Skal sjå om eg ikkje får postet nokre eg tok fra dagen i dag om ikkje så alt for lenge! Poster eit bilete fra i dag (sjølv om det ikkje er likt som nr.2 så er eg ganske fornøyd med det.. Er ein kompis (Glenn) som har tatt bildet! Endret 10. april 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Meget pent. Drev med trail kjøring i 4 år før. Riktignok den med motor da Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 De gangene jeg var me å tok bilder av min kompis som driver med Biketrial, fikk jeg klar beskjed om ALT Hvor jeg skulle stå, hvilke innstillinger, hva han ønsket jeg tok bilde av, blitz eller ei.. Så man kan si at jeg var brukt som en robot Det var jeg som trykket på utløserknappen, men det var "hannes" bilde. Men nok OT.. Omdøp tråden din/Få en moderator til å flytte den, og knus på med bilder! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Her skal bildene diskuteres (det gis unntak selv om det ikke er trådstarter som har tatt dem). Vennligst ikke diskuter om tråder er lov eller ikke i tråden, slikt er off topic og blir slettet. Rapporter og la en moderator/admin bedømme dette Ønsker man å diskutere Trial så opprett en egen tråd for dette i sportskategorien. Denne tråden omhandler bildekritikk, så vennligst hold dere til dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden. Send en pm om man har noe på hjertet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå