xxm0rtyque Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Hei dere. Hva vil dette si? Sjekk vedlegg Endret 5. april 2007 av vivalamorten Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har du betalt alle gebyrene? Hvis ikke blokkerer de kontoen Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvis du ikke er skyldig dem penger så kan du bare sende dem en mail og be om å få åpnet kontoen Det gjorde jeg etter å ha betalt for sent(veldig sent) Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Hvis du ikke er skyldig dem penger så kan dubare sende dem en mail og be om å få åpnet kontoen Det gjorde jeg etter å ha betalt for sent(veldig sent) 8317267[/snapback] Legg merke til at dete står at jeg har 25kr tilgode! Åssen får jeg brukt dem? Jeg skulle lage en ausjon. Men kom neppe noe opp! Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 For å få brukt dem må du få åpnet kontoen din Bare send dem en mail og spør om de kan åpne den.Det gjør de helt sikkert Tar et par dager vil jeg tro Går ut ifra at du har betalt for sent? Lenke til kommentar
Otte Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Du må sende de en mail for å få den åpnet igjen. Når den først er blokkert er det ingen automatikk i åpningen igjen. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Når man har oversteget kreditten man har hos qxl, normalt kr 500, så blir kontoen "Blokkert". Når man så betaler blir kontoen åpnet automatisk igjen. Jeg vet ikke om "Totalblokkert" kan bety at kontoen er stengt el. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå