CastorFiber Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Finner ikke svar på dette noe sted, og lurer på om noen av dere har opplevd det samme. Filmer i media- avspiller har et merkelig fargestikk. Det spiller ingen rolle om jeg bruker VLC, Nero eller MS media player. Alle filmene har et orangeaktig/sepialignende fargeskjær. Dumpen er fra VGTV, Strømstad- filmen, og himmelen skal da være helt blå. Noen som vet hva grunnen kan være? Jeg tipper det kan være et kodekproblem, eller noe med en skjermdriver, men finner ingen ting. Jeg har siste versjon av Nvidia skjermdriver, og to 7900- kort i SLI. Endret 5. april 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 http://sourceforge.net/project/downloading...use_mirror=mesh FFDshow burde fikse eventuelle kodekproblemer, men det virker usannsynlig at dette er problemet siden du har samme feil i VLC (som bruker innebygde kodeker). Du kan kanskje prøve en eldre skjermkortdriver? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Takk for linken, skal sjekke den ut. Glemte forresten å nevne at videoer på youtube og andre videosider er helt fine i IE7. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Nei, rullet tilbake, og trodde et øyeblikk jeg hadde fått i meg LSD. Fikk Sykkeldeliske farger på filmen. Lastet ned ny driver fra XFX i dag, og da er vi tilbake på oransje film. Forsøkte FFDshow, men det hjalp ikke. Jeg har Nero codec pack på maskinen, så den spiller det meste. Har forresten forsøkt å fjerne den, for å se om det hjalp, men ingen forskjell. Sikkert greit med appelsinfarget film i påsken, men i lengden kan det bli litt slitsomt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå