Nonsens Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Fin og skarp. Bra nøytral og out-of-focus bakgrunn som bidrar til å fremheve føgger'n. Tips: Hvis du lagrer som JPG fra CS2 (istedet for å gå via 'save for web') så beholder du data som blender/lukker osv. i filen. Det kan være interessant å se på en del bilder Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Imponerende bra.. Vart litt "dystert" med alle de mørke fargene, men og samtidig ganske fint med mørke bakgrunner så kommer den fine linerla fram med lysere farger! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Oh, beautiful! Har bare to ting å påpeke. Litt mer luft, samt horisontal flip! Kanon bilde, igjen Lenke til kommentar
cmi Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Fin og skarp. Bra nøytral og out-of-focus bakgrunn som bidrar til å fremheve føgger'n. Tips: Hvis du lagrer som JPG fra CS2 (istedet for å gå via 'save for web') så beholder du data som blender/lukker osv. i filen. Det kan være interessant å se på en del bilder 8316811[/snapback] Ja sant det du sier der, men av en merklig grunn kan jeg ikke save i vanlig måte fra Raw til Jpg bare igjennom "save for web" svært irriterende. Husker jeg måtte gjøre noe engang, men har aldri giddi og pønska det ut igjen, men det skal jeg se og få gjort Til nesta gang Oh, beautiful! Har bare to ting å påpeke. Litt mer luft, samt horisontal flip! Kanon bilde, igjen 8316817[/snapback] Ja enig med deg når det gjelder luft, har den dårlig uvanen når det gjelder spesielt fuglebilder, er jo hobby fuglekikker/hobby fotograf, så har lett for og bli litt for mye tanke på at det er et artsbilde og ikke et fugle protrett Men det skal skjærpes Takker til kommentarer Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 når du har så bra utstyr, så kommer du like langt ved å ta et litt bredere utsnitt, og så croppe. Objetivet er en fulltreffer ser jeg. Du bør IKKE angre på det kjøpet Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Virkelig bra bilde, det må jeg si. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Takker ja vet, har en tendens til og ta tighte utsnitt, STOR fornøyd med linsa Kunne bare det helvettes D200 funka ordentlig nå så. Dette bilde er tatt med den nye linsa og D50 Lenke til kommentar
cmi Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Gudene veit ass... det lager en drøss med pixler og lager bare kvalme.. ser iaff ut som pixler.. skjer ikke hver gang.. og den sliter med fokus. Uansett om jeg har laveste iso skjer dette fenomenet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå