Gå til innhold

Linerle på verandaen i år.

cmi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin og skarp. Bra nøytral og out-of-focus bakgrunn som bidrar til å fremheve føgger'n.

Tips: Hvis du lagrer som JPG fra CS2 (istedet for å gå via 'save for web') så beholder du data som blender/lukker osv. i filen. Det kan være interessant å se på en del bilder :)

Lenke til kommentar
Fin og skarp. Bra nøytral og out-of-focus bakgrunn som bidrar til å fremheve føgger'n.

Tips: Hvis du lagrer som JPG fra CS2 (istedet for å gå via 'save for web') så beholder du data som blender/lukker osv. i filen. Det kan være interessant å se på en del bilder :)

8316811[/snapback]

Ja sant det du sier der, men av en merklig grunn kan jeg ikke save i vanlig måte fra Raw til Jpg :( bare igjennom "save for web" svært irriterende. Husker jeg måtte gjøre noe engang, men har aldri giddi og pønska det ut igjen, men det skal jeg se og få gjort :) Til nesta gang :)

Oh, beautiful! Har  bare to ting å påpeke. Litt mer luft, samt horisontal flip!

Kanon bilde, igjen

8316817[/snapback]

Ja enig med deg når det gjelder luft, har den dårlig uvanen når det gjelder spesielt fuglebilder, er jo hobby fuglekikker/hobby fotograf, så har lett for og bli litt for mye tanke på at det er et artsbilde og ikke et fugle protrett :) Men det skal skjærpes :D

Takker til kommentarer :D

Lenke til kommentar

Gudene veit ass... det lager en drøss med pixler og lager bare kvalme.. ser iaff ut som pixler.. skjer ikke hver gang.. og den sliter med fokus.

Uansett om jeg har laveste iso skjer dette fenomenet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...