P-in-P Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Hepp! Er det noen som kunnne komme med annbefalninger av filmer som ligger i ca samme gate som disse: *Oppdatere litt* Liker og har sett: Battle Royale - Har på DVD Arahan - Har på DVD Kung Fu Hustle - Har på DVD City of violence Oldboy Itchi the killer Versus Kung Pow Shaolin Soccer Sympathy for Mr. Vengeance Sympathy for Lady Vengeance Ong Bak Tom Yum Goong -----> Elsker filmene med Tony Jaa og har selvfælgelig sett dem Filmer som er nevnt som er så langt unna det jeg leter etter som mulig: House Of Flying Daggers Crouching Tiger, Hidden Dragon Hero Endret 6. april 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Battle Royale passer jo inn der. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Ja den kunne like så godt stått på lista, prøv å treff filmer som jeg ikke har sett da Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 -The Killer -Hard Boiled -Once a Thief -Bullet in the Head -Agitator -Deadly Outlaw: Rekka -Dead or Alive -Dead or Alive 2 -Ley Lines -Rainy Dog -Fudoh: The New Generation -Sonatine -Violent Cop -Brother Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 - Versus - Full Contact - Nowhere To Hide Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ikke glem Kung Paow! Film som er dubbet og klipt i fillebiter, og satt sammen med noen syke effekter bls. flygende ku Lo så jeg trodde jeg skulle dø Eller Shaolin Soccer! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 A better tomorrow 2 dreper sånn 100 folk på 10 min Lenke til kommentar
Juden Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Bollywood og Lollywood lager en god del filmer. Noen av dem er gode og noen ikke. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Ryuhei Kitamura:Sky High og Alive. Endret 6. april 2007 av Akidon Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Siden du nevner Oldboy, vil jeg anbefale de to andre i hevn-trilogien: Sympathy for Mr. Vengeance Sympathy for Lady Vengeance Lenke til kommentar
1_3_hill Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jackie Chan har jo noen gamle og morsome filmer Police Story og Police Story 2 er mine favoritter! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Arahan Endret 6. april 2007 av Akidon Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Rart ingen har nevnt Lik Wong aka The Story Of Ricky. Rimelig dårlig asiatisk splatter-film, men jaggu underholdende lell. Gir man Ichi 10 av 10 hadde jeg gitt Ricky 7. Lenke til kommentar
naKayashi Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Gong Fu (Hysterisk morsom) House Of Flying Daggers (Estetisk Vakker) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Crouching Tiger, Hidden Dragon og Hero Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) La oss ikke glemme Tony Jaa: Ong Bak Tom Yum Goong Endret 6. april 2007 av Akidon Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Vil du ha en _SYK_ film, så skal du få en: "Men Behind The Sun". Mer om filmen her Endret 7. april 2007 av Sirhaavard Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Skal du se morsom asiatisk film så se My Sassy Girl. Aldeles genial film. Når det gjelder syk film så er vel Uzumaki å anbefale. Ellers er jo en drøss av Takashi Miike sine filmer noget bisarre for å si det mildt. Du har allerede Ichi The Killer på lista ser jeg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Ichi The Killer. Skulle gjerne hatt filmer som ligner den. Den går under kategorien syk. Også litt morsom da. Endret 8. april 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Visiter Q - http://imdb.com/title/tt0290329/ Se om du finner det skjulte budskapet. "Vi"(vennegjeng) har funnet det ut(tror vi)....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå