Ksungam Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Skulle se noe på dataen, med tv-en (32" CRT). Men jeg fikk det bare i svart/hvit. Har hatt samme problemet før, og da fikk jeg det til, men jeg husker ikke hvordan Så noen som vet hva problemet er? Er foresten Radeon 9800 kort, og sånn ATI-greier, hva nå det enn er. Lenke til kommentar
QuasarCRO Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 har hatt samme problem selv. det var at skjermkortet hadde frekvens på 60hz og tven på 50hz. jeg fikk ikke fiksa det fordi skjermkortet ikke kunne vise lavere enn 60hz og tven høyere 50hz. så du må vel endre det på pcen. hvis det går da. Lenke til kommentar
Clint Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 De gangene jeg har opplevd det har det vært enten; 1) Valg av feil inngang, f.eks composit da jeg har brukt S-VHS 2)NTSC på PAL TV.. Nå har jeg alltid brukt Nvidia skjermkort... Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 kan også være kabelen..bruker du s-video? Der har de lett for å bli knekke noen av pinsene inni,kan også være s-video-->scart overgangen hvis du bruker det. husker jeg hadde samme problem også med damen sitt TV,men jeg bare byttet det med itt eget(begge hadde 28"') Funket på min,samme innstilnnger,svart hvitt på hennes.. Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Går utifra at du kobler til med s-video og ikke vga, eller dvi. Du må sette skjermkortet til å vise s-video med PAL farger og ikke NTSC. På et gammelt 9600 kort jeg hadde, var det en dipshit på selve kortet. Sjekk manualen. Også mulig du kan endre PAL/NTSC innstillinger på selve TV'n. Om det ikke hjelper, og om du heller ikke finner noe å stille på i driversettingene på PC'n så kan det være at kabelen din ikke stemmer. Hadde en s-video kabel som ikke var helt rett for 9600 kortet. Viste bare s/h. Det er dessverre en del standarder på slike kabler og plugger. Dette er også et ofte stilt spørsmål her på forumet, så du finner sikkert flere tråder om du søker litt. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Dipshit? :) Begynte å tenke på dipswitch C-: Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvis du ikke får det til å funke med det som er foreslått her kan du prøve denne: http://www.shg.no/produkter/infobox.asp?va...80044&lokation= Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Dipshit? :) Begynte å tenke på dipswitch C-: 8317097[/snapback] Man kaller det dipshit etter å ha prøvd å få ut en vanskelig en uten lange negler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå