Fanta4free Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) noen bra RPG spill til ps2?? noen som veit om det er noe av denne typen her som er singel player eller noe der omkring liksom, håper på svar eller noem spill som er som elderscrols osv sånn Endret 5. april 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hææ? Du vet hva MMORPG betyr ikke sant? Altså, ikke singleplayer Med mindre du mener noe helt annet.. Vanskelig å tolke posten! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Hææ? Du vet hva MMORPG betyr ikke sant? Altså, ikke singleplayer Med mindre du mener noe helt annet.. Vanskelig å tolke posten! 8316623[/snapback] skal jeg kalle det da da? jeg mener sånne spill at du kan le på deg osv sånne og får armor og sånne ting da Lenke til kommentar
X672 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 RPG (Role Playing Game) MMO (Massive Multiplayer Online) Eg kan desverre ikkje hjelpe deg med å velge spel da eg ikkje veit kva RPG av den typen du er ute som er på PS2. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Dark Cloud (første i serien) og Dark Chronicle(andre i serien) er to veldig gode RPGs i mine øyne. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 jeg er vell mer ute etter sånn elder scrolls type rpg osv vis det finnes noe av denne typen, velge raser osv sånn da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå