Buggene Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ja, det hakker når jeg blar nedover på sidene jeg er innpå i firefox. Etter windows erfaring burde pleide dette å fikses med å instalere driver. Men jeg er helt ny innenfor linux. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tror nok du er nødt til å legge inn drivere ja. Hva slags skjermkort har du? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvis du har (nytt) nvidia-kort kan du jo installere Nvidia-drivere gjennom "Legg til/Fjern" i Programmer-menyen, eller ta en "sudo apt-get install nvidia-glx" Hvis du har ATI kan du også installere disse fra pakkebehandleren. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er det ikke mulig å samle spørsmålene dine i den første tråden din?Blir litt surr om du skal starte en ny tråd hver gang det er noe du lurer på eller når du møter ett nytt problem Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvis du har ATI kan du også installere disse fra pakkebehandleren. 8317062[/snapback] ATI driverne ligger ikke i standard repo, det som derimot er genialt er envy. Dette programmet legger inn ATI driverne for deg. Så hvis du først og fremst vil ha det til å fungere kan du bruke dette. Etter å ha lagt inn driverne vil du få ett nytt alternativ under oppstarten, nemlig ubuntu 2.6.17-10-generic, det er denne du må bruke for å få fglrx støtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå