Filius_two Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Hei Her en OmniBook 4150(B) Vet helt ikke hva den heter, vet noen hvordan kan jeg finne ut hva den heter helt sikkert? Det var egentlig ikke det jeg skulle spøre om. Problemet er at Diskettstasjonen fungerer ikke og jeg har lyst til å installere et annet OS. Jeg har prøvd bootable cder, men det fungerte ikke. Problemet er at jeg kommer meg ikke i BIOS for å se hva som står på floppy og cd-rom. Det er passord som jeg ikke kan(kjøpte maskinen nettop) Vet noen hvordan jeg kan komme forbi passordet og i BIOS. Maskinen er en OmniBook 4150 eller 4150B Har prøvd å søke i forumet men uten resustat. Takker så mye, Fil Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Hei! Prøv å trykk F2 idet HP INVENT logoen dukker opp etter omstart. Ellers kan jeg vise til HP`s egne sider HER P.S. Denne linken går til OMNIBOOK 4150B Lenke til kommentar
Filius_two Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Hei Du sier at jeg må trykke på F2. Det er der jeg trykker for å komme i BIOS og så dukker det opp Passord-tingen. MVH Fil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå